Leon pov.
Nadat we heel erg veel hadden gewinkeld en we onze zakjes in de auto waren gaan zetten (buiten Federico, die moest weer speciaal doen) gingen we naar een tearoom. We gingen naar een tafeltje, we gingen zitten en we bestelde wat. We keken wat rond en ineens kwamen Nadia en Lucinda voorbij onze tafel gelopen. Max: Nadia! Hij liep naar haar toe en gaf haar een knuffel.Maxim pov.
Ik gaf Nadia een knuffel en ik zag dat Lucinda met wel honderd zakjes wegwandelde. Ze draaide zich om. Lu: Nadia, ik ga al naar huis want ik ben heel erg moe jij kan wel hier blijven maar ik ga al. N: Ik kom over een half uurtje naar huis. Lu: Super ! Ze draaide zich om en wilde verder wandelen. Maar ....Lucinda pov.
Ik wou omdraaien maar ik hoorde iemand mijn naam roepen. ?: Lucinda! Ik draaide me om en ik zag Alex staan. Het is een heel erg goede vriend van me van in Parijs. Lu: Alex! Ik laat al mijn zakjes vallen en ren naar hem toe. Lu: Oh wat heb ik je gemist! Alex : Ik jou ook! Lu: Wacht wat doe je hier eigenlijk ? Alex: Ik ben hier vandaag op bezoek maar ik ga vanavond al terug naar Parijs. Lu: Ooh spijtig! Om hoe laat vertrek je ? Alex keek op zijn horloge. Alex: Oei ik moest al in de luchthaven zijn, ik ga! Ik geef hem een dikke knuffel en hij vertrekt. Ik loop terug naar mijn zakjes maar voor ik ze kan oprapen loopt Federico naar me toe. Fe: Moet ik je helpen met zakjes te dragen? Lu: Maar je draagt er zelf al veel, dat hoeft echt niet. Ik raap de zakjes op. Fe: Zal ik dan met je meelopen naar huis? Lu: Ja hoor maar vinden Leon en Maxim dat niet erg? Fe: Ik zal het even gaan zeggen. L: loopt naar Leon en Maxim en komt al snel weer terug. Fe: Geregeld! Lu: Oké, gaan we ? Fe: Ja! We lopen naar huis en babbelen wat. Fe: Jij hebt blijkbaar wel veel gekocht, hé? Lu: Nogal, nu ja eigenlijk wel. Maar jij ook. Ik heb nog nooit een jongen gezien die zoveel heeft gekocht. Fe: Tja ik hou er nogal van om schoenen te kopen. Ik heb eigenlijk niet veel anders gekocht alleen nog 5 blazers maar dat is eigenlijk alles. Lu: Wow dan heb je wel veel schoenen gekocht. Fe: Tja zo ben ik. Maar euhm wie was die jongen van daarnet? Lu: Je bedoelt Alex, wel hij is een oude vriend van in Parijs. Hij was de enige toen die mij niet haate. Fe: Hoezo? Lu: Tja, ik was toen nogal gemeen en zo en ik had het ook best wel moeilijk met Vilu, we maakte altijd ruzie. Fe: Ow, sorry dat ik erachter vroeg. We babbelen wat en we komen thuis aan. Lu: Zo ik ga naar boven, tot straks. Fe: Ja tot straks. Ik loop naar boven en leg al mijn zakjes boven en begin alles uit te pakken. Nadat ik alles heb uitgepakt komt Nadia binnen. N: Hey, hey, hey! Lu: Wat ben jij vrolijk zeg! N: Tja ik had het gewoon heel erg gezellig bij Maxim. Lu: Wat hebben jullie allemaal nog gedaan? N: We zijn nog een smootie gaan halen en dan zijn we naar hier gewandeld. We hebben ondertussen nog wat gekeken in de winkeltjes en ik heb hem de outfit die jij uitgekozen had laten zien en hij vond hem prachtig. Lu: Ik ben blij dat te horen. En omdat je hier blijft wonen heb ik twee kasten voor je vrijgemaakt. En als je er nog één nodig hebt dan zeg je het maar want ik heb er nog één voor noodgevallen die jij dan mag gebruiken. N: Oh wat lief van je. Lu: Zullen we er alles inleggen? N: Super idee. We legde alles in de kasten dat uiteindelijk er toch drie zijn geworden door alle spullen die ze vandaag gekocht had en hierna gingen we naar beneden. En daar zagen we iets heel erg ... geen idee hoe dit te beschrijven valt. Maar het was geweldig dat zeker.Violetta pov.
Na zo lang op het strand te hebben gezeten en na urenlang alle geweldige kanten van Diego en Brodway te hebben gehoord van Fran en Cami besloten we terug naar huis te gaan. Als we thuis aan kwamen gingen Cami en Fran meteen naar boven en ik ging naar de keuken waar ik Leon zag zitten. V: Hey, hoe was je dag ? Le: Best wel goed, ik ben met de jongens kleren gaan kopen. Alleen toen we Lucinda en Nadia tegenkwamen waren Federico en Maxim ineens weg. V: Hoezo Federico? Heeft hij iets met Lucinda ? Le: Nee, nog niet maar dat gaat niet snel meer duren denk ik. V: Ja inderdaad. Le: En wat heb jij allemaal gedaan vandaag? V: Wel ik urenlang moeten aanhoren hoe perfect Diego wel niet kan zingen en hoe goed Brodway wel niet kan dansen en dan hebben het het nog niet eens over al dat gebabbel over de capuera lessen van Brodway en al de liedjes die Diego al voor Fran heeft gezongen. Le: Wow, hoe kan je zolang over iemand praten? V: Tja ik denk dat iedereen wel eens verliefd is geweest of niet soms, wat denk jij? Le: Ik denk dat iedereen op een gegeven moment wel de liefde van zijn of haar leven vindt. En euhm, Violetta ik wil je al heel erg lang iets vertellen. V: Euh ja vertel maar. Is er iets ernstig ? Le: Euhm ik wil vertellen dat al vanaf de eerste moment dat ik je zag ik echt opslag verliefd op je ben. Ik was sprakeloos. V: .... Euh ik weet niet wat ik moet zeggen. Le: Ik begrijp dat je niet hetzelfde voor mij voelt m- V: Nee Leon zeg dat niet want ik was ook al vanaf het eerste moment verliefd op jouw. Le: Echt ? V: Ja echt waar ! Ik meen het ! Hij kwam dichtbij en zijn lippen raakte de mijne ik werd zo warm vanbinnen en ik werd hier zo gelukkig van het kon wel voor eeuwig duren naar mijn gevoel tot .....Leuk zo'n spannend einde !
Nog veel leesplezier en echt blijven lezen en lees ook mijn andere boeken. Ik zou je ook aanraden om de boeken van evatje1512 , violoverke en joepie4 te lezen! Zeker doen !!!
Groetjes
MechistaForEverPs ik heb een nieuw boek ik hoop dat jullie hem allemaal gaan lezen !
JE LEEST
Violetta High
FanficDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...