Deel 2 Hoofdstuk 14

218 11 6
                                    

Enkele maanden later ...

Federico pov.
We zijn nu al bijna een half jaar op tournee en dat wil dus zeggen dat het einde van de tournee in zicht is.
We stappen nu uit het vliegtuig bij de laatste stad, Londen. Omdat we hier ons laatste concert gaan geven heb ik een verrassing voor Lucinda.
Morgenavond is het concert en dus hebben we niet veel tijd om te relaxen.
"Waar ben je over aan het nadenken?" hoor ik iemand achter me zeggen.
Ik draai me om en zie het leukste meisje van de wereld staan. Lucinda.
"Niets hoor" antwoord ik. Ik zie haar vragend kijken. "Weet je het zeker?" vraagt ze. "Ik was gewoon aan het nadenken over morgen en dat we hier dus eigenlijk niet veel tijd samen zullen doorbrengen." "Daar heb je gelijk in." zegt ze. "Dan zullen we samen nog eens een keer naar hier moeten komen."antwoord ik. Net als ik mijn lippen op de hare wou planten hoorde ik iemand achter ons. "Federico en Lucinda!" We draaien ons lachend om en zien onze manager staan.
We nemen snel onze valies en rennen al lachend naar buiten. We horen nog net onze manager zuchten en daar moeten we gewoon nog harder om lachen.

De volgende dag.
Nadia pov.
Maxim heeft mij geblinddoekt en we lopen nu ergens heen. Ik heb echt totaal geen flauw idee naar waar we gaan. Je kan ook naar zo veel plaatsen gaan in Londen.
Opeens staan we stil en ik voel mijn voeten van de grond komen.
"Maxim, wat doe je in hemelsnaam?"vraag ik bezorgd. "Rustig Nadia! Het komt goed!"hoor ik hem zeggen.
Opeens zit ik ergens op een bankje ofzo. Ook doet Maxim ineens mijn blinddoek af en ik zie heel Londen. We zitten in de Londen Eye.
Ik kijk Maxim aan en geef hem een heel erg dikke knuffel.
"Je bent een schatje!"fluister ik in zijn oor.
Opeens laat Maxim los en ik zie dat we bovenaan de Londen Eye zijn. Ik geniet even naar het uitzicht en als ik terug naar Maxim kijk zit hij op een knie. Hij haalt iets uit zijn jaszak en ik zie dat het een doosje is. Hij klapt het doosje open en ik zie dat er een ring in zit.
"Nadia Torres, wil jij mijn vrouw worden?"vraagt hij. Ik spring op en ren naar hem toe. Ik vlieg in zijn armen en geef hem een super dikke knuffel.
"Ik zou niets liever willen!"fluister ik in zijn oor.
Hij kijkt me even aan en plant daarna zijn lippen op de mijne. Hij schuift de ring om mijn ringvinger en ik krijg tranen in mijn ogen.
Uiteindelijk valt er dan ook een op mijn wang en Maxim veegt hem weg. Hij geeft een kusje op mijn voorhoofd.
"Ik hou van je." zegt hij.

Hey allemaal,
Voorlaatste hoofdstukje ...
Ik hoop dat jullie er naar uitkijken.
-MechistaForEver-

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu