Hoofdstuk 1

667 21 1
                                    

Afkortingen van de namen.
Violetta - V
Lucinda - Lu
Diego - D
Marco - Mar
Leon - Le
Maxim - Max
Federico - Fe
Brodway - B
Andreas - A
Francesca - Fr
Camilla - C
Nadia - N
Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Violetta pov.
Na zeker 9 uur in het vliegtuig te hebben gezeten (ik weet niet hoelang het duurt dus ik gok maar wat.) landen we eindelijk in Buenos Aires. L: Eindelijk! V: Zeg dat wel. We rijden in een taxi naar ons nieuwe huis. We stappen uit. L: Meneer de taxichauffeur weet u zeker dat dit ons huis is ? Taxichauffeur: Ja hoor dit is het huis. L: Wow ik kan niet geloven dat wij hier gaan wonen. Alleen met zen tweetjes. V: Ja, inderdaad er is veel meer plaats dan nodig is. Er kunnen wel elke nacht vriendinnen blijven slapen. L: Ja als we vriendinnen maken. Maar ik denk dat dat wel gaat lukken want vanavond gaan we naar ....
V: Wat ? Wat ? L: We gaan naar de karaokebar. Jongens spotten. En ook modeblunders spotten. V: Oef ik dacht even dat we gingen zingen. L: Nee, nee dat wil ik je niet aandoen. V: Dank je dat je begrijpt dat ik niet voor vreemde mensen durf zingen. We namen onze spullen uit de taxi, we betaalde de man en we gingen naar binnen. L: Ooooh vanbinnen is het nog groter dan het vanaf vanbuiten leek. V: Echt wel. Kom we gaan de slaapkamers zoeken. Als ik aankom in mijn kamer ben ik verbaast (Kijk op de foto bovenaan.) Deze kamer is echt zo gezellig. Ik leg al mijn spullen neer en ik ga zitten op mijn bed. Echt een mooie slaapkamer. Ik loop in mijn badkamer en doe mijn haar en make-up als ik klaar ben ga ik naar mijn kledingkast en doe ik een andere outfit aan. Ik ga naar beneden en ik ga op de zetel zitten. Ik zal wel even wachten op Lucinda.

Hey allemaal,
Ik hoop dat jullie mijn boek een beetje leuk vinden tot hiertoe. Sorry voor het korte hoofdstuk de volgende zal wat langer zijn. Ik heb een klein vraagje voor jullie: Moet ik doe afkortingen bij elk hoofdstuk zetten of niet?
Veel leesplezier
MechistaForEver

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu