Camilla pov.
Ik keek omhoog en zag een vriendelijke zakenman staan. Hij begon te praten maar ik verstond er niets van. Het was waarschijnlijk Italiaans.
Ik knikte maar even en stond op. Ik liep zo hard ik kon om hier zo snel mogelijk weg te geraken. Ik keek niet goed uit en botste tegen iemand aan.
Ik sloot mijn ogen en ik kwam met een harde klap op de grond terecht. Ik deed mijn ogen terug open en zag een jongen van ongeveer mijn leeftijd staan.
Ik besloot om maar recht te staan en niet verder naar hem zitten te staren.
'Ben jij van hier?' vroeg hij.
'Spreek jij Nederlands?' antwoordde ik.
Hij knikte. 'Kan ik je helpen met iets?'
Nu knikte ik weer. 'Weet jij waar de uitgang is?'
'Ja hoor, loop maar eventjes mee' zei hij.We liepen naar een uitgang.
'Weet jij waar ik het hotel Maior kan vinden?' vroeg ik.
Hij knikte opnieuw en hij deed teken om te volgen. Ik volgde hem want ik wou natuurlijk zo snel mogelijk terug naar al mijn vrienden.
We liepen heel erg lang en plots herkende ik de omgeving. We stonden in de straat van het hotel.'Dank je wel, dat je me hebt geholpen.' zei ik.
'Graag gedaan. Weet je de weg naar het hotel terug?' vroeg hij.
'Jep, komt in orde!' zei ik opgewekt.
'Oké dan ga ik nu maar eens en als je nog eens naar het park gaat, weet nu in ieder geval de weg terug.' zei hij.
Hij draaide zich om en liep weg. Toen hij al een beetje verderop was draaide hij zich nog een keer om en zwaaide naar me. Ik zwaaide terug en liep richting het hotel.
Ik was nog maar een paar passen verwijderd van het hotel als ik iets hoorde achter mij. Ik draaide om en zag dat Lucinda op me afliep.
'Camilla!' riep ze.
Toen ze was aangekomen gaf ze mij meteen een knuffel.
'Lu, wat is er? Ben je een paar schroeven kwijt?' vroeg ik.
'Jij bent een paar schroeven kwijt! Waar was je? Je bent bijna vijf uur weggeweest!' zei ze.
Ik bedacht me opeens dat ik misschien inderdaad wat lang ben weggeweest.
'Sorry' piepte ik.
Ze sloeg haar armen weer over me heen.
'Ow, even de andere waarschuwen!' hoorde ik ze door mijn haren zeggen.
Ze nam een walkie-talkie.
'Ik heb haar!' gilde ze door dat ding heen.
'Goed gedaan, lieverd!' zei een stem. Ik wist zo dat het Federico was.
Er kwamen nog meer reacties en ze kwamen allemaal aangelopen.
Broadway en Federico kwamen als eerste. Broadway begon me meteen helemaal plat te knuffelen en Federico deed precies hetzelfde bij Lucinda.
Daarna kwamen alle anderen aangelopen en ze gaven me allemaal een knuffel.
Na dit alles gingen we naar binnen en vertelde ik het verhaal aan iedereen terwijl we een ontbijtje waren aan het nemen.
Gelukkig dat dit nog goed is afgelopen.Dank jullie wel allemaal voor de 2,22 K reads! Jullie zijn geweldig !
Ik moet wel jullie spijtig genoeg mededelen dat dit verhaal na dit hoofdstuk nog maar 2 hoofdstukken telt.
Ik ga die er zo snel mogelijk opzetten en dan ga ik me volop concentreren op mijn andere boek 'Rivaliteit vs. Liefde'.
Nog veel genot van de laatste hoofdstukjes van dit boek!-MechistaForEver-
JE LEEST
Violetta High
FanfictionDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...