Hoofdstuk 10

266 11 2
                                    

Nadia pov.
We zagen net Leon en Violetta kussen. Lu: Aaaaah.  Lucinda liep de trap af en omhelsde Leon en Violetta. Lu: Gefeliciteerd !!! Vi: Lu, rustig straks draai je nog helemaal door ! Lu: Maar dit is gewoon geweldig nieuws want ik hoorde een keer Leon tegen Nadia zeggen dat hij verliefd op jouw was en toen sprong ik ook bijna een gat in de lucht want ik weet dat jij hem ook leuk vindt. Vi: Rustig Lu. Kom we gaan even naar boven. Lu: Wacht, je wil me hier weghebben hé. Je wil niet dat ik blij ben voor jouw ! Kom Nadia we worden hier blijkbaar niet gewenst. Ze kwam de trap op en sleurde me mee naar boven. We gingen in haar kamer zitten en deden onze make-up opnieuw. Lu: Nadia, denk jij dat Vio boos op me is omdat ik misschien een ietsipietsi beetje heel enthousiast was? N: Ik denk juist dat ze het wel grappig vond. Lu: Denk je ? N: Ik weet het wel zeker! Hoe kan je nu boos worden op jouw? Lu: Ooooh, je bent de beste! Ze geeft me een knuffel.

Violetta pov.
Lucinda overdrijft echt altijd! Maar ze is zo grappig. Ik keek terug naar Leon en ik zag die schattige twinkeltjes(geen idee of dit wel een woord is😉) in zijn ogen.
Vi: Sorry, Lu kan nogal overdrijven!
Le: Geeft niets. Alleen heb ik een vraag : Zou je mijn vriendin willen zijn?
Vi: Als in vriendje en vriendinnetje?
Hij knikte.
Vi: Heel erg graag.
Hij kwam naar me toe en gaf me een knuffel.


























Hey allemaal
Sorry dat jullie er even op moesten wachten !
MechistaForEver

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu