Maxim pov.
Ik liep razendsnel naar de meiden hun kamer. Ik klopte op de deur en ik wist niet wat ik moest voelen.
Nadia deed de deur open maar gooide ze meteen weer dicht als ze mij zag.
Ma: Nadia!
Ze deed de deur weer open.
Na: Wat ?
Ma: Ik wilde me echt excuseren want ik had niet zo tegen je uit mogen vallen zonder te weten wat er was gebeurd. Kan je het mij vergeven?
Na: Hoe weet je dan wat er is gebeurd?
Ma: Lucinda kwam de kamer binnengestormd en heeft toen alles uitgelegd.
Na: Ah, ik wil ook heel erg graag sorry zeggen want ik had eerst moeten kijken wie er achter mij stond.
Ma: Het is je tienduizend keer vergeven!
Na: Gelukkig en het is jou ook tienduizend keer vergeven.
Ik kwam dichter naar haar toe en plantte zijn lippen op de mijne.
Na een paar seconden hoorde we iets.
Lu: Het is dus zo dat ze het tegenwoordig allemaal goedmaken. Dat zal waarschijnlijk de nieuwe mode zijn.
Ze liep langs ons heen in de slaapkamer.
Na: Geen zorgen zo doet ze altijd. Ze is altijd vrolijk en grappig. Alleen ... weet je nog die ene keer dat je Lucinda zag toen ze gehuild had?
Ma: Ja, toen zei jij dat het om meisjesprobleempjes ging. Waar ging dat nu eigenlijk over?
Na: Wel ... Lucinda was niet zeker of dat Federico haar wel leuk vond en toen had ze de beslissing genomen om hem te vergeten wat uiteindelijk toch niet helemaal gelukt is.
Ma: Had dat dan gezegd want Federico kon over niets anders praten. Hij vroeg super vaak: 'Denk jij dat Lucinda me leuk vindt?' En nu is het niet veel anders hij zegt heel de tijd:'Ze is echt mijn droomeisje en ik kan niet zonder haar'.
Na: Oooh dat is echt super lief!
Ma: Dat kan ik ook zijn hoor! Het kan ook niet anders want jij bent het mooiste en liefste meisje van de hele wereld !
Na: Inderdaad, je hebt gelijk! Jij bent ook lief ! Ik wist helemaal niet dat je zo snel jaloers werd.
Ma: Ik jaloers? Nooit!
Na: Slaapwel!
Ze gaf me nog een zoen en ging haar kamer binnen en ik ging ook naar die van mij.
JE LEEST
Violetta High
FanfictionDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...