Francesca pov.
Vio en ik zitten gezellig in de kamer te kletsen als Leon en Diego binnen komen stormen.Ze gaan voor ons staan en kijken ons liefdevol aan. Ik zou bijna gaan denk en dat ze iets van ons willen ofzo. Misschien hebben ze een geheimzinnig plannetje gemaakt ofzo.
Ik zal misschien toch maar luisteren ..."Meisjes, we hebben een heel goed idee en we hopen dat jullie ermee akkoord zijn," zegt Diego.
Ik kijk naar Vio en zij kijkt al even vreemd terug."Zouden jullie samen met ons hier nog twee weken op vakantie willen blijven?," vraagt Leon nu.
Ik begin super hard te gillen en loop op Diego af om hem een grote knuffel te geven. Ik kijk naast me en hoor dat Vio precies hetzelfde doet bij Leon.
Ik glimlach en geef Diego nog een knuffel.Deze vakantie kan niet meer stuk!
Camilla pov.
Ik zit gezellig samen met Broadway op een terrasje. Het verbaast me eigenlijk dat hij niet moet repeteren voor de show van vanavond. Och ja, nu is hij langer bij mij.
Opeens valt er een stilte.
Na die stilte begint Broadway te praten. "Cami, ik heb een heel erg belangrijke vraag voor je," zegt hij.
"Vraag maar raak!," lach ik. Maar tot mijn verbazing lacht hij niet mee en kijkt me ernstig aan.
"Ik vroeg me af of je zin had om morgen met mij mee naar Brazilië te vertrekken om mijn ouders te bezoeken want zij wonen daar zoals je misschien wel weet," zei hij.
Ik keek hem even verrast aan.
"Natuurlijk wil ik dat! Je bent een schatje!" Ik liep gelijk naar hem toe en gaf hem een dikke knuffel.
Hij keek recht in mijn ogen en gaf me een kus op mijn voorhoofd.Deze vakantie kan niet meer stuk!
Diezelfde avond.
Lucinda pov.De jongens zijn aan het optreden en ze zijn met hun voorlaatste liedje bezig. Jep, ik weet het! Ik ken alle liedjes die ze zingen in welke volgorde in het concert vanbuiten.
Daarnet heb ik gehoord van Cami dat ze samen met Broadway naar Brazië gaat.
Vilu en Fran blijven nog twee weken hier in Londen en Nadia is ten huwelijk gevraagd door Maxim.Opeens hoor ik het laatste liedje en ik loop naar de plaats backstage waar je net zicht hebt op het podium. Ik zie dat Federico daar niet staat.
Ik draai me om en vraag aan de manager die achter me staat waar hij is maar hij schijnt het niet te weten maar ik weet zeker dat hij dat wel doet.Het laatste nummer is gedaan en Federico loopt op.
"Lieve fans, ik heb heel erg veel huwelijksaanzoeken gekregen van een paar van jullie en ik ben niet alleen." Hij kijkt achter zich en de rest van de band knikt instemming. "Ik zou graag vandaag aan jullie mijn vriendin willen voorstellen. Lucinda zou je even naar hier willen komen?,"
Mijn ogen worden groot en blijkbaar staan alle meiden achter me want ze duwen me recht op Federico af.
Ik wist niet eens dat de fans nog niet wisten dat ik samen ben met Federico.
Hij houdt mijn hand vast en richt zich weer tot het publiek.
" Vandaag is het een heel belangrijke dag voor ons want vandaag zijn we precies een jaar samen maar in dat mooie jaar heb ik alleen maar mooie momenten beleefd en dat komt vooral dankzij mijn mooie vriendin." Toen hij dat zei moest ik meteen blozen! "Maar dit is nog niet alles want ik heb een heel speciale vraag voor jou, mijn liefste Lucinda." Hij gaat op een knie zitten en neemt iets uit zijn jasje. Hij doet een doosje open en er komt een prachtige ring tevoorschijn. "Liefste Lucinda Castillio, wil jij met mij trouwen?"
Ik sprong meteen in zijn armen een riep heel hard 'Ja!' Toen barstte het publiek razendenthousiast los en gaf Federico me een kus nadat hij die mooie ring om mijn vinger had geschoven.Deze vakantie kan niet meer stuk !
Einde ❤️
Hey allemaal,
Dit was dan het einde van mijn boek.
Ik weet dat er misschien een beetje veel is gebeurd in dit hoofdstuk. Sorry daarvoor!
Ik hoop dat jullie er allemaal van genoten hebben !
Ik vond het alvast heel erg leuk om te schrijven!
Ook wil ik iedereen bedanken die op mijn verhaal gestemd en gereageerd heeft.
Elke keer dat ik zo'n lieve reactie las werd ik terug helemaal gelukkig!
Heel erg bedankt en zeker mijn andere boeken lezen! (Als je dat al niet doet tenminste 😉)Xxx
-MechistaForEver-
JE LEEST
Violetta High
FanfictionDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...