Camilla pov.
Ik werd wakker en zag Francesca liggen. Ik was blij voor haar, dat zeker maar toch voelde ik iets knagen. Wat als Broadway mij nooit ten huwelijk zou vragen? Ik heb heel mijn leven al gehoopt dat ik zou trouwen.
Ik stond op, kleedde me aan en liep naar buiten. Ik liep door de straten en ik had nu pas door dat het eigenlijk nog heel erg vroeg is. Er was helemaal niemand. Het was muisstil.
Ik kwam een park tegen en ik ging zitten en keek om me heen. Wat is het toch prachtig hier, dacht ik bij mezelf. Ik genoot van de stilte en de tijd raasde voorbij. Ik kreeg stilaan honger en besloot terug te gaan naar het hotel. Ik wandelde het park uit en ik kam ergens uit waar ik nog nooit geweest was. Ik liep terug het park in en zocht naar een andere uitgang. Eens ik die had gevonden bleek het ook niet de juiste te zijn. Ik liep weer verder. Zo ver kan die uitgang nu toch niet geweest zijn? Ik liep alle uitgangen af maar ik vond niet de juiste. Waarom had ik nu ook niet beter opgelet ? Ik liet me vallen in het gras en begon te snikken. Plots voelde ik een hand mijn schouder tikken.Broadway pov.
Ik werd wakker en wou Camilla gaan verrassen. Ik klopte op de deur van de meisjeskamer en Fran deed open. Ze had een bezorgde blik op haar gezicht staan.
Fr: Broadway, heb jij Camilla vandaag al gezien?
Br: Nee, waarom? Is ze niet hier?
Fr: Nee! Lucinda heeft haar om vijf uur vanmorgen de deur uit zien lopen maar ze is terug in slaap gevallen. Nu weten we niet waar ze is.
Br: Het is nu al negen uur en ze is nog altijd niet terug? Dan moeten we haar gaan zoeken! Ze kan ontvoerd zijn of ze kan een ongeval hebben gehad of, of, of... Of misschien nog iets veel erger!
Ik wist niet hoe ik me moest voelen, ik wou bij haar zijn en ik wou weten waar ze was maar ik was tegelijkertijd tijd ook erg bang dat haar iets overkomen zou zijn.
Fr: Ga jij alle jongens halen en ik roep alle meisjes en dan verzamelen we voor het hotel.
Br: Afgesproken! Tot straks !
Ik liep terug naar mijn kamer, die ook van de jongens is natuurlijk, ik deed de deur open. Ik zag dat alle gezichten mij bezorgd aankeken. Zag ik er dan zo vreselijk uit?
Fe: Ik wist niet dat Brazilianen ook zo wit konden worden.
Le: Fede, geen tijd voor grapjes! Broadway wat is er?
Br: Camilla is spoorloos! We gaan haar samen met de meisjes zoeken! Kom mee naar benden !
We liepen allemaal naar benden en begonnen onze zoektocht.Hey allemaal,
Ik heb besloten om ietsjes langere hoofdstukken te schrijven. Daarom gaat het ook net wat langer duren voordat ik kan updaten. Ik hoop dat jullie dit ook begrijpen.
Ik zou graag iedereen willen bedanken die altijd op mijn hoofdstukken stemt en ik hoop dat ze dat allemaal gaan blijven doen.😋😉💕
~ MechistaForEver ~
JE LEEST
Violetta High
FanfictionDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...