Deel 2 Hoofdstuk 8

230 8 2
                                    

Federico pov.
Ik zie Lucinda verward kijken en ik neem haar hand.
Fe: Ik zal al maar zeggen wat ik van plan ben zeker ?
Lu: Graag !
Fe: Van Italië weet ik nog een ding, beter gezegd een plaats en daar wil ik je graag naartoe nemen.
Lu: Oké, dat is allemaal goed voor mij maar nu ben ik toch wel een beetje zenuwachtig hoor!
Fe: Nergens voor nodig!
Ik nam haar mee naar het mooiste wat ik ooit gezien heb naast haar prachtige ogen natuurlijk.
Het is de mooiste waterval die ik al in mijn hele leven heb gezien, ik mag dan wel heel klein zijn geweest de laatste keer dat ik hier ben geweest maar ik vergeet die plaats nooit meer.
Ik nam Lucinda haar hand en wandelde samen met haar naar de waterval(zie foto bovenaan). We kwamen aan en ik zag haar verwonderd kijken.
Fe: Mooi hé?
Lu: Heel mooi ! Bijna net zo mooi als dat jij bent!
Ze gaf me een kus en we hebben wat gezeten en gepraat.
Daarna zijn we naar het hotel gegaan, hebben we gegeten en daarna zijn we nog wat gaan wandelen in de stad.

Nadia pov.
Ik was een beetje buiten aan het wandelen als ik twee handen voor mijn ogen zag komen.
?: Rarara? Wie is het ?
Na: Maxim, ik weet dat jij het bent.
Ik draaide me om en gaf hem een kus maar wat ik niet zag was dat het Maxim niet was ...

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu