Deel 2 Hoofdstuk 3

274 12 4
                                    

Leon pov.
Na het repeteren ging ik samen met mijn twee broertjes alles klaarzetten voor de verrassing voor Lu, Vio en Nadia.
We gingen alle drie een picknick organiseren voor ons meisje. Wel elk op een andere plek natuurlijk. Ook Diego en Brodway gingen iets voor hun meisje doen. Diego en Fran gingen naar de cinema en Brodway en Cami gaan naar een Braziliaans restaurant.
Federico ging Lu meenemen naar een prachtig park. Maxim ging Nadia meenemen naar een meertje en ik ging Vio meenemen naar het strand. Ik had daar gisteren een heel erg mooi plekje gezien. We hadden alle drie een picknickmand met een rood met wit geblokt kleed. We hadden allemaal lekkere broodjes, verse aardbeien en frambozen, allemaal verschillende slaatjes en nog veel meer. En natuurlijk niet te vergeten hadden we ook nog allemaal lekkere geurkaarsen meegenomen. Federico had ook nog rozenblaadjes meegenomen. Maxim had nog kussentjes gevonden voor hem en Nadia om op te zitten en ik had voor Vio en mij nog wat chocolaatjes gevonden. Ook waren we alledrie nog een mooi boeket met bloemen gaan kopen. Nu maar hopen dat Diego de meisjes op de juiste bestemming brengt.

Violetta pov.
Ik loop wat rond in onze kamer als ik geklop hoor. Ik doe de deur open en ik word geblinddoekt. Geen idee van wie mij hier mee is aan het ontvoeren probeer ik toch zo kalm mogelijk te blijven. Ik word in een auto gezet en het is er super stil. Je kan alleen de auto horen en een beetje geluid van de wegen.
??: Wat is dit voor een onnozel spelletje. Wie het ook is maakt mij los!
Vi: Lu? Ben jij dat??
Lu: Vio, ben jij hier ook?
Na: Wat zijn jullie hier ook meisjes?
Lu: Nadia? Dit begint een beetje eng te worden, weet je.
Na: Helemaal mee eens.
De auto begint te vertragen en ik word uit de auto begeleid. Opeens stoppen we en mijn blinddoek wordt afgedaan. Ik kijk rond en kan mijn ogen niet geloven.
Vi:Leon!
Ik vlieg hem om de hals. Hij neemt mijn hand en wijst me mijn plek.
Vi: Dit is echt te mooi voor woorden! Je bent geweldig!
Er lag een picknickdeken op het zand van het strand met daar van alle lekkere hapjes en drankjes op.
Le: Ik ben blij dat je het leuk vind.
We namen van van alles wat en we hadden veel lol samen. Leon zette een radio met muziek op.
Le: Mag ik deze dans van u?
Ik legde mijn hand in de zijne en hij trok me recht. We danste wat terwijl we heel hard waren aan het lachen.
Vi: Dank je wel voor de prachtig avond!
Le: Je denkt toch niet dat dit alles was? Want ik heb namelijk nog een strandwandeling in petto. Hij nam mijn hand en we wandelde wat terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder legde. Toen we terug kwamen bij ons plekje zei Leon dat hij nog een verrassing had. Toen hij dat zei gaf hij mij een prachtig boeket met bloemen.
Vi: Je bent een schatje !
Ik gaf hem een knuffel. Nadat we nog wat hadden gebabbeld gingen we terug naar het hotel. Ik bedankte Leon en ik ging mijn kamer binnen.

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu