Deel 2 Hoofdstuk 7

248 11 3
                                    

Lucinda pov.
Rond 14 uur komen we aan bij het hotel en ik loop meteen naar de kamer. Ik pak van alles uit en ik begin met iets leuk aan te doen. Omdat ik niet wist wat we gingen doen en dus wist ik ook niet of het wel een goed idee ging zijn om een rokje of kleedje aan te doen besloot ik maar iets aan te doen waarvan niemand verwacht dat ik het ooit zou overwegen om zoiets aan te doen. Dan mijn make-up: ik moet het een beetje naturel houden met niet te veel glitters. Omdat mijn kleren en mijn make-up niet erg opvallend is, ga ik mijn nagels heel erg speciaal maken.(kleding, make-up en nagels in de media.) Ik ben helemaal klaar om 10 voor 17 uur dus ik liep naar beneden en daar zag ik Federico staan. Ik liep naar hem toe en ik gaf hem meteen een knuffel. Hij nam iets achter zijn rug vandaan en ik zag dat het een reuze groot en super mooi boeket met bloemen was. Hij gaf het aan mij.
Lu: Dank je ! Maar waar gaan we nu naartoe ?
Fe: Dat is nog een verrassing.
Lu: Toe ??
Ik keek hem aan met mijn schattigste ogen maar hij schudde zijn hoofd.
Fe: Nee en heb ik al gezegd dat je er prachtig uitziet? Want je ziet er echt uit als een wereldster.
Lu: Dat moet ook wel want ik ga ook op stap met een wereldster.
Hij glimlachte en nam mijn hand en begeleidde me naar buiten waar een limo op stond te wachten.
Hij liep naar die limo en maakte een handgebaar dat ik erin moest gaan zitten.
Lu: Dat meen je niet of wel?
Fe: Toch wel.
Hij kwam mij halen en trok de deur open. Ik ging zitten en hij deed de deur dicht waarna hij naast mij kwam zitten.
Lu: Als ik zie dat je een limo had besteld had ik beter een kleedje aangedaan!
Fe: Je ziet er prachtig uit en je hoeft helemaal niet mooi uit te zien want ik zal je altijd even graag zien.
Lu: Ooooh, wat lief !
Opeens stopt de limo en stapt Federico uit. Hij zegt dat ik moet blijven zitten en dan doet hij de deur open. Ik stap uit en kijk om me heen.
Geen pers ? Fiooouw !
Geen fans? Oef !
Waar zijn we dan ?

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu