Federico pov.
Ik heb echt nieuwe kleren nodig ! Ik heb ook nieuwe schoenen nodig! Ik heb veel te veel nodig. Ik zal morgen wel in de stad gaan kijken met de jongens ik zal het effe vragen. Ik loop naar de living en zie Leon. Fe: Leon ga jij morgen mee naar de stad met mij om wat kleren en schoenen te kopen? Le: Ja, klinkt goed! Gaat Maxim ook mee ? Fe: Ik ga het nog vragen of hij mee wil. Ineens komt Maxim binnen. Fe: Hey Maxim, heb je zin om morgen met Leon en mij naar de stad te gaan om schoenen en kleren te kopen. Max: Ja is goed gaan we naar dat winkelcentrum met die nieuwe winkels? Fe: Klinkt goed.De volgende dag.
Lucinda pov.
Nadia en ik waren op weg naar het winkelcentrum en we waren een beetje aan het praten. Lu: En hoe gaat het tussen Maxim en jou ? N: Wel goed ik zie hem nu soms een beetje meer en soms een beetje minder als ik bij jouw ben maar dat geeft niet hoor ! Want ik ben blij dat ik zo'n goeie vriendin heb als jij, ik heb eigenlijk nog nooit echt een beste vriendin gehad. Lu: Ooh das echt lief, jij bent ook mijn beste vriendin ooit. Ik geef haar een knuffel. We komen bij het winkelcentrum aan en gaan meteen in super veel winkels binnen. We shoppen super veel en als ik super veel zeg is het ook echt super veel! Onze voeten hangen er bijna af van het lopen en onze handen van de zakjes te dragen toen we de laatste winkel binnen liepen, er waren heel erg veel jurkjes en schoenen of beter gezegd pumps. Nadia en ik spraken af om voor elkaar een hele outfit te kopen. We liepen elk een andere kant uit en ik ging naar de kledingrekken waar ik een prachtige jurk vond voor Nadia. Hij was echt helemaal haar stijl. Ik liep naar de schoenen afdeling en ik zocht naar pumps die er perfect onder paste. Ik was klaar en ik liep naar de paskamers want daar hadden we afgesproken.Nadia pov.
Dus ik liep naar een kleding rek. Ik had de afgelopen dagen best wel gelet op de kledingstijl van Lucinda. Ze zag er echt altijd heel erg fabuleus uit. Ik verschoof de kledingstukken één voor één om te goed te kunnen kijken welke leuke dingen er tussen hangen. Na een paar rekken had ik eindelijk het perfecte jurkje gevonden. Ik liep naar de schoenen en vond daar heel erg mooie pumps die er echt goed onder passen. Daarna liep ik naar de paskamers waar Lucinda al op mij stond te wachten. Ik legde haar spullen in een paskamer en zij deed hetzelfde. Daarna wisselde we van paskamer en paste we onze kleren. Lucinda had voor mij een prachtig zwart jurkje met rode pumps uitgekozen. (Zie foto de bovenste 2) Ik paste het en ik ging naar buiten waar Lucinda al op mij zat te wachten, ze had het jurkje en de pumps al aan. (Zie foto de onderste 2) N: Je ziet er echt geweldig uit, ik wist dat je er geweldig mee zou staan. Lu: En jij dan zo mooi !
We deden onze gewone kleren terug aan. Lu: Ik ga die van jouw betalen! N: Dan ik ook die van jouw! Lu: Geweldig dat is dan ons eerste cadeautje voor elkaar ! We liepen naar de kassa en we rekende af. We gingen naar buiten en we gaven elkaar onze cadeautjes. Lu: Dank je wel, je bent echt de beste vriendin die ik ooit gehad heb. N: Jij ook die van mij en ook dank je wel voor het cadeautje. Ze gaf mij een knuffel en we liepen naar een tearoom. We gingen zitten bestelde wat.Hey allemaal,
Ik heb een nieuw boek en het heet 'Rivaliteit vs. Liefde'. Het is echt een leuk boek en ik hoop dat jullie het gaan lezen !
Groetjes
MechistaForEver
JE LEEST
Violetta High
FanfictionDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...