Keyifli okumalar
Oy ve yorum yapmayı unutmayın 🫶🏻🎎
"Lee Felix
22 yaşında
Eğitim hayatını Avustralya'da tamamlamış
Bir kaç yıl önce Versace'nin modeli olarak işe başlamış. Kariyerinde gelişen Lee Felix, ünlü iş adamı Soohyuk'un tek oğludur.. bla bla bla"Hyunjin önündeki dosyayı kapatıp masaya bıraktı, sandalyesini çevirip camdan dışarıyı izledi bi süre, ardından telefonuna uzanıp Changbini aradı.
"Odaya gel"
Telefonu kapattıktan hemen sonra Changbin gelmişti
"Lee Felix, geçen gün gördüğümüz adam onu bana bul"
"Fotoğrafı var mı?"
"Şu dosyanın içinde var ordan alabilirsin"
"Tamamdır patron, bi saate bulurum"
"Bekliyorum"
Changbin dosyayı alıp çıkarken hyunjin arkasına yaslanmış gözlerini kapatmıştı. Aradığına sonunda kavuşacaktı
--
Felix, ünlü ayakkabı tasarımcısı Jaeshin'in şirketinde işe başlamıştı, modeli olarak.
🖋️: evet kiralık aşk
"Felix?"
"Ah, merhaba"
"Merhaba çekimler birazdan başlar seni kontrol etmek istedim bi sorun yok değil mi?"
"Hayır hayır bi sorun yok"
"Güzel o hâlde ben sahnedeyim"
"Geliyorum birazdan"
Jaeshin çıkarken Felix kendisine verilen kıyafeti giyip çıkmıştı, çekim yapılacak stüdyoya geldiğinde kıyafetine uygun olarak seçilen ayakkabıyı giyip kameranın karşısına geçmişti.
"Felix otur şöyle.. sağ ayağın daha önde olsun.. evet çok iyi tamam.."
Marco-kameraman- fotoğrafları çekerken Felix söylediği pozlarda duruyordu, onun için pekte zor değildi yıllardır modellik yapıyordu zaten.
Bir kaç saat boyunca çekimler devam etmişti. Felix oldukça yorulmuştu ilk günden ama şikayet etmemişti, ilk günden kovulmak istemezdi.
Marco'nun cümlesi ile çalışanlar durmuştu.
"Bugünlük bu kadar yeter teşekkürler Felix"
"Ben teşekkür ederim, fotoğraflara ne zaman bakabilirim?"
"Birazdan getiririm"
"Tamamdır"
Felix, giyinme odasına geçerken jaeshinde peşinden gelmişti.
"Harikaydın Felix" arkasından seslenen adama dönüp baktı kısaca ardından kapıyı açıp içeri girdi.
"Ah teşekkür ederim"
"Bu akşam müsait misin? Bi şeyler içseydik"
"Şey aslında evimi düzenlemem gerekli yeni taşındım da ama başka bi gün olur?"
"Hmm peki ama aldım sözü bak unutmam"
"Tabii, haberleşiriz"
"Tamam o zaman sen giyin içerdeyim ben"
--
"Buldum, Sherlock falan mıyım ben ya?!"
"Şov yapma Changbin ver"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loss / Hyunlix
Fanfiction"Defilede sevdiğiniz bi tasarım var mı Bay Hwang?" "Evet ama tasarım değil sarışın modeli sevdim"