Keyfili okumalarr
"Baba dinle lütfen"
"Felix! Başıma ne işler açtın farkında mısın?! Neyi dinleyeyim ha?! Niye güzel oğlum niye?"
"Baba senin için bizim için! Minho'nun seni öldüreceğini biliyoruz hepimiz! Lütfen böyle yapma yanımda dur"
"..."
"Baba?"
"Sonra Felix sonra"
Yüzüme kapanan telefon ile derin bi nefes verdim. Telefonu yatağa atıp koltuğa oturdum. Dirseklerim dizimin üstünden destek alırken yüzümü ellerimin arasına aldım. Gözlerimi kapatıp sakinleşmek için bekledim bi süre.
Minho ile konuşmamızdan sonra 2 gün geçmişti. Ve herhangi bi şey yapmamıştı, ama bu işin sonunu böyle bırakmayacaktı emindim ve korktuğum babama bi şey yapmasıydı.
O günden sonra Hyunjin zorla kendi evine getirmişti beni. Orada güvende olmayacağımı dile getirip duruyordu ve haklıydı. En azından bi süre beni koruyabileceğinden emindim.
"Felix?" Duyduğum ses ile arkamı korkuyla döndüm. "özür dilerim çaldım ama ses gelmedi merak ettim", dedi yanıma otururken. Bi şey demeyip başımı omzuma yasladım.
Öyle ne kadar kaldık bilmiyorum ama çok fazla kalmıştık sanırım çünkü ben uyuyakalmıştım!
Gözlerimi araladığımda rahat hareket edememek kaşlarımı çatmıştı, hızla gözlerimi tamamen açıp yerimde kıpırdanmaya çalıştım. Ama belimi sıkıca saran kollar sayesinde hareket edemiyordum.Üstümdeki kolu tutup fırlatmaya çalıştım ama sıkı sıkıya tutuyordu! "Of!" Diyerek hareketlenirken hyunjinde sonunda hareketlenmişti. "Bıraksana be adam!"
Sonunda sert harketlerimle kolları gevşemişti azıcık, hemen ona doğrü döndüm. Hızla dönmüştüm ki yüz yüze gelmiştik, baya yakındık.. nefesimi bi anlığına tutarken Hyunjin'in kollarını sıkmasıyla kendime gelip geri çekildim. "Hyunjin! Kalk!", Dedim sesimi yükselterek ama yok bu adam ayı olmalıydı. Uyanmak nedir bilmiyordu!
Kalkmak için Hyunjin'in nedeniyle cebelleşmeye başladım, bi kolumu gevşetince diğeri kalıyordu, onu gevşetince diğerini sıkıyordu. Sabrım taşmak üzereydi. "ooffff uyansana ya!" Dememle kendimi Hyunjin'in altında bulmam bir olmuştu. Küçük bi çığlık atarken kapalı gözlerimi açtım. Hyunjin üstümde uzanmış dağılmış saçları uyku mahmuru gözleriyle bana bakıyordu ama yiyecek gibi
"Ne bakıyorsun ya! Kalksana! Hem biz niye birlikte uyuduk!?"
"Yavrum sen dedin ya sensiz uyuyamam. Kokunla uyut beni" dedi, yüzüme doğru yaklaşırken, gözlerim kocaman açılırken saçlarından tutup geriye doğru çektim. "Hoşt! Gotun başın rahat dursun. Ayrıca ben öyle bi şey demem. Hem sarhoş bile olmadık!" Diyerek başka tarafa baktım ama hyunjin hala tuhaf tuhaf bakıyordu. Bakışlarım kaçırarak yüzüne baktım, sırıtıyordu. Pislik! Oynuyordu resmen benimle.
"Ha sarhoş olsan dersin"
"Hyunjin kalk-" dememe kalmadan odanın kapısı sertçe açıldı. Jaeyong aniden içeri girdiği için bizi üst üste görmüştü. Şaşkınlıkla birbirimize bakarken Hyunjin'i ittirmeye çalıştım bi yandan.
"Babi! Napıyoysunuz?" Ellerini beline yerleştirip bize bakıyordu. Babasının kızı yemin ederim. Hyunjin gülerek kalktı üstümden kızının koltuk altından tutup yatağa hemen yanıma attı.
Jaeyongla bakışlarımız kesişirken hyunjin aniden hem beni hem jaeyongı gıdıklamaya başladı. İkimizi kıkır kıkır gülerken kahkahalarımız odayı dolduruyordu. "H.. hyunjin dur!" Zar zor konuşabiliyordum. Tek eliyle bile gıdıklayabildiği için gözlerim dolmuştu gülmekten. Başımı çevirip yanımdaki miniğe baktımz jaeyongunda benden farkı yoktu.
"Babi dur!" Çığırmasıyla hyunjin sonunda durmuştu. Saçları daha bi dağılmış alnına düşmüştü. Dişlerini gösterek gülüyordu. Bakışım gülüşüne değerken kızını birkaç kez öptü ardından kaşla göz arasından beni de öptü. Kaşlarım çatılırken gözlerimi belertip suratına baktım. "babi kahvaltı yapalım hadi!" Jaeyongun kalkıp Hyunjin'in kucapına atlayınca işaret parmağımı kaldırıp salladım ona doğru. Dudaklarımı ise hareket ettirip 'sorarım sana hesabını' demitşim.
Arsızca bana gülümseyip kucağında kızı ile birlikte çıktı odadan.
~~
Bölüm kısa ama anlayın beni sınavıma çok az kaldı. Bitince upuzun bölümler gelecek inşallah azıcık sabır
Ve bol yorum yapın lütfen taglerde yükselelim
Diğer bölüm daha uzun olur
Instagram lorreinell
Wp kanalıma gelmek isteyen instadan yazsın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loss / Hyunlix
Fanfiction"Defilede sevdiğiniz bi tasarım var mı Bay Hwang?" "Evet ama tasarım değil sarışın modeli sevdim"