(בתמונה למעלה, בריאן שוב, כי התחשק לי)
נדיה רכנה לצד פרק בריאן וחיבקה אותה.
"חתיכת בן של זונה!!!" צעק קאי וחבט בדילן בפעם העשרים לדקה האחרונה. "עזוב אותי פסיכופת!" צעק דילן ונרתע ממכותיו של קאי. קאי העיף אותו לרצפה ובעט בו בכל הכוח, כיסה כל חלק בגופו.
בנתיים נדיה סגרה לבריאן את הרוכסן. "זה בסדר. אנחנו איתך. הוא לא יגע בך שוב." לחשה וחיבקה אותה. בריאן בכתה בתוך חיקה. המכות שנתן קאי לבחור ההוא הרעישו חזק באוזניה.
"תעצרי אותו". לחשה בריאן בהיסטריה לנדיה. נדיה התרוממה ומשכה את קאי שנאבק ובעט באפו של דילן ששכב על הרצפה עד שהוא דימם. חולצתו הלבנה האדימו לאט לאט.
"קאי!" צעקה נדיה ואחזה בו חזק. "תסתכל עליי!" ציוותה. הוא הרים את ראשו. פניו היו אדומות מהכעס. "מספיק. כרגע אחותך צריכה אותך!" אמרה נדיה.
דילן ניצל את הזמן, התרומם בצליעת כאב וברח משם ככל יכולתו. "את תשלמי על זה נסיכה!" קרא אל אחורי כתפיו כשרץ.
"בן אלף!" צעק קאי.
נדיה התטה את סנטרו אליה. "היא צריכה אותך, קאי." לחשה.
קאי רץ אל בריאן שישבה מכונסת בתוך עצמה על הרצפה.
"אני מצטער, ברי". לחש קאי וחיבק אותה. הוא הוריד את המעיל הענק שלו והלביש לה אותו.
"את בטוחה עכשיו". הוסיף.
_______________
הם הגיעו הביתה מאוחר בלילה ונדיה לקחה את בריאן לישון וישבה לצידה וכיסתה אותה בצרור שמיכות וכריות, הכל כדי שהיא תרגיש שהיא במקום נעים.
החדר היה חשוך ובריאן נמרחה ישר על המיטה הגדולה והרכה, עם כל הבגדים, הנעליים והתכשיטים.
"בבקשה אל תלכי". לחשה בריאן מתוך כל השמיכות כשנדיה התרוממה לשירותים.
קאי נכנס לחדר. "אני איתך". אמר לה.
נדיה יצאה.
"אל תדאגי ברי. הוא לא יתקרב אלייך יותר." אמר קאי.
בריאן קמה מיד. היא הכירה אותו טוב מידי.
"קאי. מה אתה מתכוון לעשות?" שאלה אותו בחדות.
"שום דבר". הוא השיב.
היא הביטה בו במבט החודר שלה שאומר שהוא לא יכול להתחמק.
"רק את מה שמגיע לו." אמר קאי.
"מה זה אומר?" שאלה בריאן.
הוא שתק. רק כעבור שתי דקות של שתיקה, שהיא כבר חשבה שהוא לא יענה לה, הוא דיבר.
"אני אמצא אותו". אמר. הקול שלו נשמע משונה.
"מה תעשה?" שאלה בריאן במהירות.
YOU ARE READING
אהבה לרוח/Love For A Ghost
Romance(זיכרון) *היא תפסה בשולי חולצתו. "אני אוהבת אותך קאי". לחשה. שיערה השתפל על גבה בחוסר אחידות. עיניה היפות היו מלאות בדמעות. והוא כעס עליה. "לא! את לא תגידי את זה ותלכי!" הוא צעק ושחרר את ידיה מעליו. "יודעת מה, תלכי! אני לא מעוניין לראות אותך!"* הז...