Κοίταζα το ταβάνι,δεν ξέρω και εγώ πόση ώρα.
Καμία ώρα σίγουρα.Ένα είναι σίγουρο.
Βα-ριε-με.Δεν έχω τι να κάνω.
Πέρασε μια εβδομάδα και είμαι κλεισμένη σε ένα δωμάτιο σε ένα φτηνό ξενοδοχείο σε ένα μέρος που ούτε εγώ ξέρω.
Και βαριέμαι.Δεν έχω κινητο και η μόνη μου ψυχαγωγία είναι μια παλιά τηλεόραση και ένα παράθυρο που βλέπει το απόλυτος τίποτα.
Σηκώθηκα και επλεινα τα δόντια μου.
Μετά ξάπλωσα πάλι στο πιο χάλια κρεβάτι που έχω ξαπλώσει ποτέ.
Και ανοίγω την τηλεόραση να περάσει η ώρα μου.«Σοκ προκάλεσε η είδηση της ημέρας για τον γνωστό επιχειρηματία Περικλή Διαμαντίδη..»άκουσα όταν ξεκίνησαν οι ειδήσεις και πετάχτηκα από το κρεβάτι αμέσως.
Φωτογραφίες του μπαμπά μου έπαιζαν στην τηλεόραση και άλλαζαν η μια μετά την άλλην.
«Η κόρη του γνωστού επιχειρηματία φαίνεται να έχει εξαφανιστεί εδώ και μια εβδομάδα.Στην αρχή νόμιζαν ότι την απήγαγαν για λύτρα αλλά από ότι φαίνεται από τις κάμερες έφυγε μόνη της.Το έσκασε;Θα μάθουμε νέα σύντομα.Παντως έχει βάλει την φωτογραφία της παντού και ρωτάει αν κάποιος την έχει δει να επικοινωνήσει μαζί του άμεσα..»λεει η κοπέλα στην τηλεόραση και ξαφνικά βγαίνει μια φωτογραφία μου.
Ο Θεέ μου.
Εγώ είμαι.
Στην τηλεόραση.Με ψάχνει;
Ακόμα και μια εβδομάδα μετά;Αυτό...αυτό δεν είναι καλό.
Σηκώνομαι και μαζεύω στον σάκο τα ρούχα και τα πράγματα μου.Πρεπει να φύγω.Να πάω ακόμα πιο μακριά.Οσο πιο μακριά του γίνεται.
Γιατί αν με βρει..
Αν με βρει μετά από αυτό δεν ξέρω και εγώ τι θα κάνει...!***
«Γεια σου όμορφη.Τι κάνω στα μαλακια σου;»με ρωτάει η κοπέλα στο πρώτο κομμωτήριο που βρήκα.
Σίγουρα δεν είναι σαν αυτά που έχω συνηθίσει αλλά αυτό τώρα είναι το λιγότερο πρόβλημα μου έτσι;
«Θέλω να τα σκουρινω.Να τα κάνω σκούρα κάστανα»λεω.
«Είσαι σίγουρη;Έχεις τόσο ωραία μαλλιά»λεει.
«Είμαι ναι»λεω.Ξέρω ότι πρέπει να κάνω πιο μεγάλη αλλαγή για να κρυφτώ καλύτερα αλλά έχω ένα θέμα με τα μαλλιά μου.
Πάντα τα είχα το φυσικό μου και πάντα μακριά.
YOU ARE READING
Γλυκός Πειρασμός (#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΓλυκός πειρασμός(#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Η Θαλεια είναι η κόρη του μεγαλύτερου επιχειρηματία . Έτοιμη για έναν γάμο που δεν θέλει με κάποιον που σιχαίνεται. Τι θα γίνει όταν το σκάσει από το σπίτι της και τους φίλους της;Όταν θα αποκτήσει ένα άλλο όνομα κα...