13.θριλερ

417 45 3
                                    

Δέκα λεπτά πήρε.
Δέκα λεπτά πήρε τον Βαγγέλη και την Δήμητρα ένας γλυκός ύπνος.

Βάλανε ταινία που αυτοί θέλανε.
Κάτσανε όπου αυτοί θέλανε στον καναπέ.
Και τώρα κοιμούνται και οι δυο.

Και να τονίσω ότι δεν έχει πάει καν απόγευμα.

Η ταινία στην αρχή ήταν μέτρια.Τωρα αρχίζω και μπερδεύομαι.

Εγώ καθόμουν στον έναν καναπέ με την Δήμητρα και ο Ηρακλής προσπαθούσε να κάτσει στον άλλον.Ο Βαγγέλης όμως δεν τον αφήνει και ιδιαίτερα.Εχει ξαπλώσει από την άλλη μεριά και έχει τα πόδια του πάνω στον Ηρακλή.

Εγώ γελάω αλλά εκείνος φαίνεται εκνευρισμένος.
Και δεν μπορεί και να πει και τίποτα γιατί ο άλλος κοιμάται του καλού καιρού.

Έλεος πια.
«Απλά έλα εδώ να κάτσεις»του λεω.

Ξεφυσάει καθώς σπρώχνει τα ποδια του φίλου του.
«Καλά είμαι εδώ»λεει και με το γόνατο ο Βαγγέλης τον χτυπάει στην μύτη με δύναμη καθώς γύρισε πλευρό επειδή δεν βολεύεται στον καναπέ μάλλον.

Αυτό πρέπει να πόνεσε.
«Είσαι καλά;»ρωταω καθώς κρατάει την μύτη του με το χέρι.
«Όχι!»απανταει νευριασμένος.

Γελάω και πάω πιο κοντά στην κοιμισμένη Δήμητρα για να κάνω χώρο από την άλλη μεριά του καναπέ για εκείνον.
«Έλα εδώ επιτέλους.Δεν δαγκώνω!»του λεω.
Το σκέφτηκε για λίγο αλλά ήρθε.
Έκατσε δίπλα μου.

Δεν ήταν και τόσο δύσκολο.

Γυρίσαμε την προσοχή μας στην ταινία και τώρα προφανώς και δεν καταλαβαίνω τίποτα αφού έχασα σκηνές.
«Πως τα πας με τα αίματα;»ρωτάει.
«Έτσι και έτσι υποθέτω....»απανταω μπερδεμένη.
«Με το να βλέπεις να πετσοκόβουν ανθρώπους;»ξαναρωταει.

«Τι....;»λεω και ενώ κοίταζα την τηλεόραση δείχνει κάποιον να κόβει κάποιον.

«ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!»φωναζω γιατί πρώτον δεν το περίμενα και δεύτερον είναι ΙΟΥ!

«Ξέρω...»λεει σιγά.
«Γιατί;Απλά πες μου γιατί διάλεξαν ταινία και τώρα κοιμούνται;Γιατί;»λεω και κοιτάω τα πόδια μου για να μην κοιτάξω την τηλεόραση.
«Μην ρωτάς.Παντα αυτό κάνουν.»
«Θεέ μου...αυτό ήταν κάπως αηδία.Ο Ωριωνας θα τρελαινόταν για αυτό»λεω και γέλασα που τον θυμήθηκα.

Είναι μεγάλος πλακατζής ώρε ώρες.

«Ποιος είναι ο Ωριωνας;»ρωτάει μετά.
Σωστά.
Δεν ξέρει.

«Κανένας.Απλα κάποιος που αγαπάω πολύ.»λεω.
Όλους τους αγαπάω αλλά ο Ωριωνας είναι ο πιο μικρος και αυτός που έκανε τις πιο πολλές χαζομάρες.
Ακολούθησε σιωπή.
Και μετά το τηλέφωνο του που χτύπησε.

Γλυκός Πειρασμός (#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Where stories live. Discover now