14.Ντονατς με χαμογελο

408 48 3
                                    

Είμαι για κλάμματα;

Σίγουρα.

Γιατί μόνο κάποια για κλάμματα θα καθόταν στις 11 η ώρα το βράδυ να προσπαθήσει να φτιαξει ένα γλυκό στο αφεντικο της μπας και τον γλυκάνει λίγο που είναι ξινός και που προφανώς και έχει νευριάσει για κάτι που δεν ξέρω μαζί μου.

Βρήκα στο κινητό της δημητρας μια ωραία συνταγή για ντονατς.
Και πως πάει μέχρι στιγμής;

Άσχημα.
Πολύ πολύ άσχημα.

Δεν ξέρω καν τα μισά υλικά,δεν ξέρω καν όρους μαγειρικής και ειδικά ζαχαροπλαστικής και σίγουρα δεν ξέρω τι κάνω γενικά.

Έχω λερωθεί από πάνω μέχρι κάτω,για να μην πω για την κουζίνα του μαγαζιού και να μην αναφέρω καν το γεγονός ότι έχω φτιαξει κάτι στρογγυλά γλυκά που  με ντονατς δεν μοιάζουν σίγουρα !

Ένα απλό ντονατς δεν μπορώ να φτιάξω.
Τόσο άσχετη είμαι.

Ξέρω πιάνο.τόσες γλώσσες και αλλά τόσα,και να μην ξέρω να φτιάξω ένα αναθεματισμένο γλυκό!!!!

Μπερδεύω τα δάχτυλα στα μαλλιά μου.
Καλύτερα να τα παρατήσω...

«Τι συμβαίνει εδώ;»ακούω και τρομάζω τόσο που βγαίνει η καρδιά μου από την θέση της.

Α στο καλό!

Ο Ηρακλής ήταν μπροστά μου.

«Μην μου πεις ότι ήρθες στις 11 το βράδυ να δοκιμάσεις κανενα γλυκό γιατί μα το θεο τότε έχεις θέματα!»λεω και εκείνος πλησιάσει.
«Τι ακριβώς κανείς;»ρωτάει καθώς κοιτάει γύρω του το χάος.
«Οκ.Ξερω ότι θα με βρίσεις.Αλλα δεν χρειάζεται.Θα τα χώσω στο πλυντήριο πιάτων και θα τα καθαρίσω όλα...»λεω και ανοίγω ένα ντουλάπι που νόμιζα θα ήταν ένα πλυντήριο αλλά δεν ήταν.

Ξεφυσάει.
«Καμία φορά ξέρεις όταν σε βλέπω σκέφτομαι αν είσαι από την γη ή είσαι εξωγήινος από κανα άλλον πλανήτη...»λεει και ξεπλένει τον χαμό που έκανα.

Αν σκεφτείς την ζωή που έκανα πριν και αυτήν που κάνω τώρα σίγουρα είναι σαν να είμαι από άλλον πλανήτη.

«Θα μπορούσα.Αλλα όχι.Απο την γη είμαι και εγώ.Δυστυχως...»λεω.
Αν ήμουν από άλλον πλανήτη θα μπορούσα να φύγω και σε άλλον.Θα με έβρισκε ο πατέρας μου;

Πολύ πιθανόν έτσι...;

«Δυστυχώς γιατί;Δεν σου έχει φερθεί καλά η γη;»ρωτάει καθώς τακτοποιεί τα πάντα.

Συζήτηση είναι αυτό;
Κάνει συζήτηση;
Από μόνος του;

Ποιος φούρνος γκρεμίστηκε ;

Γλυκός Πειρασμός (#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Where stories live. Discover now