9.Απλο κοριτσι

312 36 4
                                    

Μια κοπέλα μπαίνει στο μαγαζί και παίρνω αμέσως θέση.

«Καλημέρα.Τι θα θέλατε;»ρωταω με ένα χαμόγελο.

Εκείνη με κοιτάει από πάνω ως κάτω και με προσπερνάει.Και μπαίνει στην κουζίνα.

Την ακολουθώ γιατί ένας από τους κανόνες του Ηρακλή στην αρχή που μου τόνισε ένα εκατομμύριο φορες είναι να μην αφήνω κανέναν πελάτη να μπαίνει στην κουζίνα του.

«Συγνώμη δεν επιτρέπεται...»της λεω αλλά δεν φαίνεται να νοιάζεται αφού μπήκε σφαίρα.

Ο Ηρακλής σταματάει κάτι που ανακάτευε την κοιτάει και μετά συνεχίζει πάλι την δουλειά.

«Χίλια συγνώμη...προσπάθησα να την σταματήσω αλλά...»ξεκίνησα αλλά εκείνη πήγε μπροστά του και βάζοντας τα χέρια στην μέση άρχισε να του φωναζει επιθετικά.

«Πάλι έφυγες το πρωί;Ηρακλή σου είπα να μην το ξανακάνεις αυτό!»ειπε εκείνη.

Παρακαλω;
Τι συμβαίνει εδώ;

«Σταυρουλα κατέβασε τον τόνο της φωνής σου.Εισαι στο μαγαζί μου.»λεει εκείνος ήρεμα και αυτή κλείνει τα μάτια και φαίνεται να προσπαθεί να ηρεμήσει.

Αρα γνωρίζονται;

«Γιατί έφυγες από το σπίτι μου πάλι πριν ξυπνήσω;»ρωτάει εκείνη πιο σιγά.
«Έπρεπε να έρθω στο μαγαζί να δουλέψω...»λεει ενώ βγάζει τα γάντια του.
«Πάντα αυτό λες...»απανταει εκείνη.
«Γιατί πάντα αυτό συμβαίνει!».

Είναι μαζί;
Είναι η κοπέλα του;

Εκείνος γυρνάει σε εμένα.
«Εντάξει Μαρίνα.Αναλαμβανω εγώ.Αντε στο πόστο σου...»λεει εκείνος.

Αργησα να καταλάβω ότι μιλάει σε εμένα.
Εγώ είμαι η Μαρίνα όμως ναι.
Το ξεχνάω.

«Οκ»του λεω και βγαίνω από την κουζίνα.

Και ξέρω ότι έπρεπε να πάω να κοιτάξω την δουλειά μου,να μην κρυφακούσω και όλα αυτά τα σχετικά αλλά είμαι και λίγο περίεργη από την φύση μου αρα δεν μπορώ να φύγω απλά.

«Σταυρουλα ξέρεις ότι δεν μαρεσουν οι σκηνές και όλα αυτά...ειδικά στο μαγαζί μου»
«Το ξέρω Ηρακλή.Εχεις δίκιο.Αλλα να...»λεει εκείνη και η φωνή της άλλαξε τελείως από όταν ήρθε.
Τώρα είναι γλυκιά.
Γλυκιά και τρομακτική.

«Θέλω να ξυπνήσω στην αγκαλιά σου μια φορά...έτσι για αλλαγή»λεει εκείνη.
Μάλιστα.
«Μέχρι εκεί μπορώ να σου δώσω Σταυρουλα.Ή το παίρνεις ή...»
«Εντάξει εντάξει.Ας μην το χαλάσουμε έτσι;Όχι μετά την νύχτα που περάσαμε εγώ και εσύ..»λεει και εφυγα γιατί δεν ήθελα να ακούσω άλλο.

Γλυκός Πειρασμός (#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Where stories live. Discover now