«ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΕΕΙ;;;;;!!!!»φωναζει η Δήμητρα.
«Ακριβώς»λεω.
«Αγόρασε όλα τα γλυκά;Για ενα ραντεβού;»λεει.Γελάω και πίνω από τον καφέ μου.
Ήμαστε έξω στην αυλή της και καθόμαστε.
Της έλεγα τι έγινε στο μαγαζί χθες.«Κοιτά κοιτά τον Μανωλάκη.Που μικρος έτρωγε τις μύξες του και τώρα το παίζει Καζανόβα και έτσι...»
Ασχολίαστο.
Και ΙΟΥ.«Να ρωτήσω πως το πήρε αυτό ο Ηρακλής;»ρωτάει αν και μέσα της ξέρει σίγουρα.
«Θύμωσε.Εκανε σαν τρελός.Ελεγε κάτι κουλά ότι εξαιτίας του με πλησιάσει εμένα...»
Κούνησε το κεφάλι της.«Ήμουν σίγουρη»λεει σιγανά.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοιο μίσος μαζί του πάντως.Οκ ο Μανώλης φαίνεται ότι έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του και όλα αυτά αλλά μαζί του είναι όπως δεν είναι με κανέναν.Φαινεται τον ενοχλεί ακόμα και η υπάρξη του»
«Έχουν παρελθόν...»
«Προφανώς.Αλλα δεν ξέρω τι ακριβώς.Και γιατί να με πλησιάσει εξαιτίας του δηλαδή;»
«Επειδή σε βλέπει συνέχεια μαζί του!!!»λεει με ένα παράπονο.Κάθε μέρα και περισοτερο μπερδεύομαι.
«Και;»ρωταω.
Ξεφυσάει.
«Λέγεται Κατερίνα...»λεει.Κατερίνα;
Γυναίκα;
Για μια γυναίκα είναι αυτό;«Τα είχε ο Ηρακλής παλιά μαζί της.Ηταν πολύ καλή.Ηταν μαζί για χρόνια από το σχολείο.»
«Και;Τι έγινε;»ρωταω ενώ κρέμομαι από τα χείλη της.
«Κοιμήθηκε με τον Μανώλη...»Τι;
Οχιιιιι;«Όντως τώρα;»
«Το μετάνιωσε όμως.Ζηταγε συγνώμη από τον Ηρακλή κάθε μέρα.Εκεινος δεν ήθελε να την βλέπει.Εκεινη μαραζωσε και έφυγε από την πόλη.»
«Μαραζωσε;Νωρίς το θυμήθηκε...!»λεω.Να είσαι με τον Ηρακλή και να πας με τον Μανώλη;
Ειπαμε.«Τον αγαπούσε αληθινά.Εγινε ένα λάθος του έλεγε.Αλλα δεν ήταν ούτε μεθυσμένη ούτε τίποτα τέτοια...»
«Και να ηταν τι;Όταν απατάς τέλος!»λεω.
«Το μετάνιωσε αλήθεια όμως.Πηγαινε σπίτι του,τον ακολουθούσε παντού.Φωναζε ξανά και ξανά ότι τον αγαπάει.Να της δώσει άλλη μια ευκαιρία.»
«Και προφανώς αυτός δεν την συγχώρεσε ποτέ»
«Πληγώθηκε.Και από τότε έγινε πιο κλειστός και δεν ήθελε σχέσεις.Σοβαρες δηλαδή.ΓΙΑΤΙ μαζί της ήταν σοβαρή»
«Απίστευτο...»λεω σκαλωμένη στην ιστορία αυτή.«Η Κατερίνα τον έβγαλε κάπως από την μαύρη τρύπα που ήταν χωμένος...»
«Χωμένος γιατι;»ρωταω.
YOU ARE READING
Γλυκός Πειρασμός (#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΓλυκός πειρασμός(#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Η Θαλεια είναι η κόρη του μεγαλύτερου επιχειρηματία . Έτοιμη για έναν γάμο που δεν θέλει με κάποιον που σιχαίνεται. Τι θα γίνει όταν το σκάσει από το σπίτι της και τους φίλους της;Όταν θα αποκτήσει ένα άλλο όνομα κα...