5.Αφεντικο

362 47 2
                                    

Η αυτό το ντονατς ήταν το πιο ωραίο του κόσμου ή εγώ απλά πείναγα σαν τρελή.

Μάλλον το δεύτερο.

Τώρα που είμαι μακριά,που τρώω ότι βρω,που κρατάω χαμηλό προφίλ και δεν πάω σε εστιατόρια που έχω συνηθίσει ,τώρα κατάλαβα ποσό μου λείπουν τα φαγητά της Μαρίζας.
Της μαγείρισσας μας στο σπίτι μου.

Έχουν αλλάξει τόσα στην ζωή μου που ούτε χρόνο να τα επεξεργαστώ δεν είχα.

Και τώρα πάω να κάνω τι;
Να δουλέψω;

Ποτέ δεν έχω δουλέψει στην ζωή μου.
Ακόμα και τα μαλλιά μου άλλοι τα φτιάχναν πάντα.
Ακόμα και τον συνδυασμό ρούχων άλλοι το ετοίμαζαν για μένα.
Ακόμα και ποιες αποχρώσεις κραγιόν μου πάνε και ποιες όχι.

Και τώρα;
Πρέπει να δουλέψω για να ζήσω;
Για να έχω να φαω;

Σαν κακό όνειρο είναι αυτό.
Σαν όνειρο που δεν ξυπνάω με τίποτα όσο και να θέλω.

Είναι απλά τα πράγματα έτσι;
Πρέπει να δουλέψω.
Αν θέλω να συνεχίσω τον δρόμο μου όσο πιο μακριά από τον μπαμπά μου γίνεται πρέπει έτσι;

Θεέ μου.
Μέσα στο μαγαζί είναι ένα αφεντικο απότομο και κρύο και πλέον έχω δυο επιλογές.
Η μπαίνω μέσα και ξεκινάω δουλειά ή γυρνάω σπίτι.
Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω άλλωστε χωρίς λεφτά.

Ένα μέρος της καρδούλας μου ήθελε να πιστέψει ότι τώρα που έφυγα ο μπαμπάς μου μαλάκωσε.Οτι του λείπω και κατάλαβε τώρα που με έχασε το ποσό με αγαπάει.Οτι με περιμένει σπίτι και θα με αγκαλιάσει και θα μου πει ότι ο γάμος ακυρώθηκε.Οτι το μόνο που θέλει είναι να είμαι κοντά του και χαρούμενη.

Αλλά αυτός δεν θα ήταν ο πατέρας μου έτσι;
Όχι δεν θα ήταν.

Ενώ σκέφτομαι αυτά και αλλά πολλά άκουσα μια γνωστή φωνή και κοκαλωσα.Ηταν από το δίπλανο τραπέζι.Ενα κορίτσι έβλεπε ειδήσεις μάλλον.

Ήταν ο Έκτορας.

«Κύριε Έκτορα Απέργη σαν σήμερα θα γινόταν ο γάμος σας με την κόρη του γνωστού επιχειρηματία Περικλή Διαμαντίδη.Πως νιώθετε που ακυρώθηκε;»τον ρωτάει κάποια.

Αυτός γελάει.
Κάτι που δεν μου έλειψε καθόλου.

«Μα δεν ακυρώθηκε.Αναβληθηκε για λίγο καιρό αλλά φυσικά και θα γίνει.Και θα είναι και ο γάμος της χρονιάς...»λεει σίγουρος.

Ανατρίχιασα.
Βλέποντας τον μπροστά στα μάτια μου.

«Είναι αλήθεια ότι το έσκασε;»
«Η αλήθεια είναι ότι ότι και να γίνει η οικογένεια Απέργη με την οικογένεια Διαμαντίδη θα γίνουν μια.Ολα τα αλλά είναι φήμες...»λεει και απομακρύνεται από τους δημοσιογράφους.

Γλυκός Πειρασμός (#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Where stories live. Discover now