«Σίγουρα ψέματα λεει»λεει η Δήμητρα καθώς πληρώνουμε για τον καφέ μας.
«Δεν νομίζω»
«Ξέρει για τον Ηρακλή και την οικογένεια του.Και σίγουρα το χρησιμοποιεί για να τον κάνει να είναι μαζί της με το ζόρι!»λεει σίγουρη.
«Αυτό είναι κακό Δήμητρα.Δεν νομιζω»λέω και σηκωνόμαστε να φύγουμε.«Θα το μάθουμε σύντομα...!»λεει και άρχισε να τρέχει σαν τρελή.
Όταν βλέπω την Σταυρουλα με μια φίλη της σε ένα παραδίπλα τραπέζι να γελάνε καταλαβα προς τα που πάει.
Να κάνει χαμό.Τρέχω πίσω της.
Χτύπησε το χέρι στο τραπέζι τους δυνατά και γύρισαν και οι δυο να την κοιτάξουν.
«Μας τρόμαξες Δήμητρα...»λεει η φίλη της.
«Αυτό ηθελα»λεει εκείνη και σταυρώνει τα χέρια στο στήθος της.«Δήμητρα μην κανείς σκηνή...»της λεω.
Αλλά δεν φαίνεται να ακούει.«Μην νομίζεις είμαστε όλοι σαν τον Ηρακλή που σε πίστεψε με το παραμικρό.Ξερω τι κανείς!»
«Δεν καταλαβαινω τι εννοείς...»λεει η Σταυρουλα.
«Καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ.Ξερεις για την οικογένεια του Ηρακλή.Και παίζεις το χαρτι που ξέρεις που θα σε κάνει να είσαι μαζί του.»Η Δήμητρα είναι σίγουρη για αυτό.
Εγώ όχι και τόσο.
Δεν την ξέρω την Σταυρουλα.«Δεν ξέρω για πιο χαρτι εννοείς.Αν πάλι κανείς έτσι επειδή ήθελες ο Ηρακλής να είναι με την φίλη σου τότε αστοχήσες.Τωρα είναι μαζί μου.Καταλαβες κοπέλια;»τώρα γύρισε σε εμένα.
Τραβάω την Δήμητρα πίσω.
«Κατάλαβα.Μην αγχώνεσαι.»λεω.
«Μεινε μακριά του..»μου λεει σηκώνοντας το δάχτυλο της στον αέρα.
«Θα μείνω»λεω και φευγω κρατώντας το χέρι της Δημητρας.«Άσε με να της δείξω εγώ...!!!»λεει.
«Τίποτα δεν θα κανείς.Και αν όντως έχει ψυχολογικά;Και αν κάνει κάτι...;»της λεω.
Αν ισχύει μόνο κακό θα της κάναμε.«Η μαλακισμενη!!!»λεει.
«Δήμητρα πάμε!»λεω και βγαίνουμε από το καφέ.«Και τώρα τι θα κάνουμε;»
«Θα πάμε σπίτι»λεω και περνάμε τον δρόμο.
«Εννοώ για να χωρίσουμε την Σταυρουλα με τον Ηρακλή...!»Ορίστε μας;
«Γιατί να το κάνουμε αυτό;»λεω.
«Για να είναι μαζί σου...!!!!!»φωναζει.Όλοι γύρισαν να μας κοιτάξουν που ήταν έξω.
«Δήμητρα σταματά.Τιποτα δεν θα κάνουμε.Ο Ηρακλής είναι μεγάλος άντρας.Αποφασισε τι θέλει.Και τελείωσε»λεω.
Με παίρνει αγκαζέ.
YOU ARE READING
Γλυκός Πειρασμός (#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)
RomanceΓλυκός πειρασμός(#5 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ) Η Θαλεια είναι η κόρη του μεγαλύτερου επιχειρηματία . Έτοιμη για έναν γάμο που δεν θέλει με κάποιον που σιχαίνεται. Τι θα γίνει όταν το σκάσει από το σπίτι της και τους φίλους της;Όταν θα αποκτήσει ένα άλλο όνομα κα...