Szép nap volt, mindenki odagyűlt, a kedvenc elfjeim, mind eljöttek! Paeris rokonai, a drága rokonai körbevettek, míg a második otthonom előtt álltam. Fleenwood kastélya tündökölt a háttérben. Szexi!
De nem csak ő, az én hercegem főképp gyönyörűséges ruciban tetszelgett. Az egész pedig, annyira romcsi volt, kicseszettül romcsi! Remélem, Gratus nyáladzva nézte az egészet, míg a férjemre verte a farkát, ja, nem, micsoda beteges elgondolás!
Tehát tetszett, minden tökéletesen alakult, kajcsiztunk, dumcsiztunk, saját magunkhoz híven marhultuk végig az esküt, végül mondjuk sikerült összeszednünk magunk, miután azt üvöltötték, siessünk, mert kihűl a kaja. Szép, mondhatom.
De élveztem, nem gondoltam, hogy ennyire megható egy esküvő, bőgtem az egészen, legalább az én varázslatos Paerisom is, így nem érződött annyira kínosnak. Ja, meg volt ott bazi nagy családi ölelkezés, aztán zabáltunk.
Igazából szép utat jártunk be közösen, azt hiszem. Sima, elbaszott lopásból lett szerelem, hát nem hihetetlen? Az ágyasából a férjévé váltam, kurvára képtelen vagyok a fejembe verni!
Engem választott, ez a formás seggű, basznivaló elf engem választott a párjául! De megérdemlem, az átok elé vetettem magam, aztán kigyógyítottam a másikból úgymond. Rendes arc vagyok, na!
Jó, ő szintén megmentett, szerintem számtalan alkalommal. A depitől biztosan, az elmúlt öt hónapban még többször, megmutatta, mi az igazi szeretet és mennyire élvezetes egy szűk feneket dugni.
Azt hiszem, többet éltünk át, mint sokan évek alatt. Ez a kötelék köztünk pedig... szétszakíthatatlan. Szerelem egy királyi személy meg valami szánalmas csóró között, jó, mi? Sokat tanultam ebből a kalandból, ahogyan minden nap tutira fogok, míg élek.
És a végső konklúzióm? A szeretet gyógyít. Azt a jó kurva, Paeris ledobta a ruháját, megyek baszni!
VÉGE
Köszönöm, hogy elolvastátok! Akinek tetszett ez a könyv, annak ajánlom A harcos győzelmét egy kanos herceggel, egy bolond vérfarkassal, egy dagadt gaztaposásra dühödő sárkánnyal, aki amúgy olyan, mintha egy könyvből előmászott jó faszi lenne meg ilyesmi :D Ó, és a herceg megmártózik majd egy adag szarban, természetesen véletlenül!
YOU ARE READING
Royalty 18+ BEFEJEZETT
FantasyLehetsz te akármilyen király fia, ha a mágus nem talál megfelelőnek, gond nélkül megátkoz. Aztán talán te is egy nap ott találod magad, ahol Paeris herceg. Hogy ágyast ágyasra halmozol, mert azzal talán betöltheted az űrt a szívedben. De a meztelens...