9. Miért?

220 22 28
                                    

Megbaszhatom, de jó ez! Ennyit várni, már alig győztem verni magamnak, vagyis győztem volna, viszont nem tettem. Csak neki tartogattam a testem, reméltem, majd totál felajzva, kapok egy kis bulit, aztán tévedtem. Na, de most, ma este, tuti jó lesz!

– Mára kiderült számomra, hogy nem fogsz, jó munkaerő vagy.

– Köszike! – húztam szorosabban magamhoz az egyre jobban lévő herceget. – Kérdezhetek valamit?

– Megakadályozhatlak benne?

– Hát, ha a farkad nem dugod le a torkomon, akkor nem.

– Azt majd pár óra múlva kapod meg... vagyis be. Na, de kérdezz akkor már! – ült fel, és lesmárolt. Betömi a szám a nyelvével, aztán még kérdezzek? Micsoda fasz!

– A nagybátyád nem olyan, mint az anyád. Bőrszínre, úgy értem. Miért nem?

– Hogy miért nem?

– Ja.

– Mert egy kibaszott fattyú! – csapkodott a levegőben a srác.

– Hé, Paeris, baszki, nyugodj le, a végén még leütsz a faszba!

– Az sem lenne nagy baj, vetkőztető...

– Természetes, hogy meztelenül szeretnélek látni!

– Nem, nem az! Engem senki sem szeretne úgy látni!

– Miért?

A kérdésemre úgy nézett rám a szépség, mintha valami oltári nagy baromságot nyögtem volna ki, vagy a haja tiszta trutyis lenne a spermámtól. Az utóbbit jobban preferálnám, mert ezt nem igazán tudtam mire vélni. Nem szereti a külsejét?

– Nézz csak rám, Klaern, minden vagyok, ami egy férfi nem!

– Nekem bejössz. De ez lehet csak a domináns szerep miatt van, tudod, én bírom a nőiesebb pasikat. Na meg a segged – időztem el a formás fenekére gondolva.

– Hé, állj le a tapizásával!

– Ja, bocsi, elgondolkodtam rajta.

– Tehát szépnek tartasz – mondta ki végül, és felpillantott rám.

– Bizony, hogy annak! Gőzöm sincs, honnan veszed ezt a hülyeséget, habár... mindig a tökéleteseket zavarja ez a dolog.

Ez az, elpirult! Milyen cukin áll neki! Mint nekem a farkam, pont olyan édes! Hogy nekem sikerül mindenbe belevinnem a szexet, az már valami! Egyébként meg az összes szót komolyan gondoltam! Sosem láttam még ilyen gyönyörű faszit, persze, hogy áradozni fogok róla, ez csak természetes!

– Na, kérdezhetek?

– Kérdezz – válaszolta elnyújtva a mondat végét, mint, akinek már kivan a töke mindentől, de még valami idióta zaklatja.

– Tehát a nagybátyád nem hasonlít az anyádra, már amennyire közel kerülhettem hozzá idáig. Így felmerült bennem a kérdés, a fattyú mivolta miatt tette ezt?

– Azt hinnéd, mi? De kurvára nem! Van ennek oka, sokkal nyomósabb, mint holmi rokoni kapcsolatok – komorodott el a srác, mire az ölembe kaptam, és végigcsókoltam a nyaka vonalát, hátha nem idegeli fel magát nagyon.

– Mi az?

– Nem tudom, hallani akarod-e... Vagy elítélsz, amiért ezt tettem.

– Már felkeltetted az érdeklődésem, bökd ki, különben én böklek meg!

Royalty 18+ BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin