A kijelentésemre Basznivaló uraság megforgatta a golyóját, természetesen a szemében lévőt, kicsit vicces látvány lenne, ha éppen a heréi forognának. Ezek után a tarkómhoz nyúlt, röviden lesmárolt, majd a lehető legerotikusabban, mintha tényleg szopatásra készülne, lehúzta a fejem az ölébe.
– Ez jó – nyöszörögtem neki tökre megrészegülve az érintésétől.
Annyival jobban érzem magam, elég hozzá az érintése, de máris szinte szárnyalok. Ráadásul simogatja a hajam, tudja ez, milyen fegyver van a kezében? Imádom, odáig vagyok érte, ha kivégzésre is vinne, valószínűleg a látványától összeélvezném a nadrágom. Attól a pillantással, hát úgy tud nézni!
– Nem vagyok nehéz? – kérdeztem azért kicsit feszengve, mostanság egyre kínosabb a közelében lenni, vagyis nem akarok elrontani semmit.
Úgy érzem minden retkes percben, hogy bármikor megutálhat, mert annyira gáz vagyok. Közben úgy reagál mindenre, akárcsak egy angyal, eltűri a faszságaim, nevet rajtuk, nem értem őt. Ezer közül miért éppen engem választott? Mi lehet az?
Azt mondhatta, fasza, barna haj, szürkéskék szem, világos bőr, egészen magas, ez tűrhető. Belebukott egy jogar ellopásába, és meredten bámul maga elé, míg áll, mint egy fasz, aki nem tudja hol van, igen, ő lesz az igazi! Vagy valami ilyesmi, csak ehhez hasonlót tudok elképzelni, hiszen mi más venné rá arra, hogy én legyek a kiválasztott?
– Hé, Paeris – keltem fel az öléből, így minden érintés megszűnt köztünk.
Nem akartam itt is tapizni. Nekem biztos jobb lenne, de neki nem. Így tűrtem a tompán lüktető kobakom a visszatérő szédüléssel együtt. Mi van velem, teherbe estem? A következő alkalommal a budin egy gyerek fog kipottyanni belőlem?
Ó, fúj! Én biztos ki nem halászom onnan a kis köcsögöt! Másszon ki a szarból, amibe tette magát, onnantól nem az én dolgom! Majd megszoptatom, ha kell, csak fürödjön is le, addig hozzá nem érek! Bassza meg, lehet tényleg terhes vagyok, vagy én is vért okádó szörnyeteg leszek, mint a csajok... hát, az nem lenne jó.
– Vajon terhes vagyok? – Bassza meg, ezt a hülyeséget nem szabadott volna hangosan kimondanom! Klaern Finwe, hivatalosan is egy barom vagy!
– Hogy mi a picsáról beszélsz?
– Ilyen terhes tüneteket produkálok itt. Szerinted teherbe ejtettél?
– Aha, biztosan. Mondjuk beléd sem élveztem, a gyereket meg hol növeszted, a seggedben?
– Hol máshol?
– Jó, legyél terhes, ha az szeretnél lenni, engem nem érdekel! – válaszolta Paeris morcin, mire ijedten néztem rá. Nagyon remélem, nem most gyűlölt meg rettenetes mértékben!
– Mi ez a nagy hevesség?
– Bocs, csak ki nem állhatom a kölyköket.
– Miért nem?
– Mindig azon megy a vita, ki lássa el, ez szülte, az szülte, fattyú vagy nem fattyú, lehet-e ehhez meg ahhoz joga. Ez egy faszság!
– Némileg igazad va-
– Mondd, hogy te nem akarsz gyereket!
– Nyugi már, nem akarok! – jelentettem ki határozottan. Nem értettem, mi ez a támadó magatartás, rosszabbul lettem tőle. – Meg eleve mit gondolsz, hová teszem majd? A csini ágyasaidba?
– Beléjük nem tudod, nem termékenyek.
– Tényleg nem?
– Szerinted? Már ezer kölyköm lenne, ha nem döntenek úgy, hogy megszabadulnak ettől a képességüktől.
YOU ARE READING
Royalty 18+ BEFEJEZETT
FantasyLehetsz te akármilyen király fia, ha a mágus nem talál megfelelőnek, gond nélkül megátkoz. Aztán talán te is egy nap ott találod magad, ahol Paeris herceg. Hogy ágyast ágyasra halmozol, mert azzal talán betöltheted az űrt a szívedben. De a meztelens...