– Hogy mi van? – kérdeztem meglepetten.
– Mától az ágyasom vagy.
– Ezt most úgy komolyan, de tényleg? Megkíméled az életem, hogy cserébe összefeküdjek veled?
– Igen! – válaszolta a herceg perverz vigyorral, majd az egyik nőhöz fordult, a szájára tapadt, aztán tenyerét az arcára simította. Ezután a másikhoz, és azzal is megismételte ugyanezt.
– Tudja a király, hogy ez lesz a feladatom?
– Persze, hogy tudja, bele is egyezett! – válaszolta Paeris nagy boldogan.
– De loptam...
– És elkaptak – nevetett a fiatal srác. – Én vagyok az apám trónörökös kölyke, persze, hogy megadja nekem azt, amit kérek. Azért azt tudd, ha öltél volna, már nem élnél!
– Akkor én most... csináljak bármit is?
– Igen, fürödj meg! Lindy, elkísérnéd őt a fürdőhelyiségbe?
Mire ezt mondta, az egyik csaj, aki már korábban elment mellőle, felállt, majd elsétált az ajtó irányába. Kecses járásából látszott, hogy próbál a srác kedvére tenni, és úgy látszott ez sikerült, mert a herceg elégedetten hümmögött. Aztán nyögött. Hátrapillantottam a vállam felett, mire megláttam, hogy a lányok már konkrétan rávetették magukat, és éppen érzékien masszírozzák az ágyékát.
Vagyis ezt feltételezem, mivel a háta kitakarta őt, de a keze mozgása alapján, vagy a farkát simogatta éppen, vagy vajat köpült. Mind a kettő igen valószínű megoldásnak tűnt, ezért maradtam az utóbbinál, mert miért is ne?
Közben követtem a kurvát, amit nem kellett sokáig megtennem, mert szinte elég kilépni a folyosóra, máris újabb ajtó tárult ki előttünk. Ahogy befordultam oda, rögtön megláttam a nagy dézsát, ami már színig töltöttek vízzel.
– Ezt hogy?
– Mármint micsodát? – kérdezett vissza a lány.
– A vizet valahogy csak felhordtátok, nem?
– Igen, a folyosó másik végében van egy leeresztett kötél, azon felhúzzuk a vödröket.
– Az kemény munka lehet.
– Valószínűleg az is, általában a cselédek vagy néhány munkás végzi el ezt a feladatot.
– Klassz! Akkor most dobjam le a rucit, és mehet a fürdés?
– Úgy valahogy. Paeris herceg pedig hamarosan csatlakozik.
– Komolyan? – kérdeztem meg a legőszintébb és meglepettebb hangnemben.
– Természetesen! Minden új ágyasát látni akarja még az első alkalom előtt.
– Remek, értettem!
Már nagyon vártam, hogy a srác megjelenjen itt. Reméltem, bejövök majd neki, aztán talán ma este meg is kaphatom. Ha így lesz, elkényeztetem, mert tuti nem eresztek el egy ilyen kerek segget! Majd végigcsókolom azt a szép kis testét, aztán jól megdugom. Legalábbis remélem, hogy én leszek felül, ha nem, talán mégsem fogom annyira élvezni a dolgot. De talán még úgy sem lenne rossz, de remélem, azért én farkam lesz benne, nem az övé bennem.
Nyugisan fürdőztem, a testem csutakoltam a meleg vízben, karom meg a dézsa oldalán nyugtattam. Közben az ajtó irányába bámultam, hátha betoppan Paeris, és lesz valami akció kettőnk között. Reméltem, nem csak nézni fog, hanem le is vetkőzik, majd bemászik mellém a kádba. Ha mázlim van, akkor egy gyors menet összejöhet itt. Azt mennyire bírnám!
Tök furcsa a mai nap, azzal kezdték, hogy előrángattak a cellából, ahol érleltek vagy egy napig, mert ki akartak végezni. Fasza, nem? Aztán csúnyán méregettem a herceget, most meg már az ágyasa vagyok. Ez a legkirályabb és legszerencsésebb napom idáig! Ja, valaki kurvája lettem, de ez egy ok, hogy dugjak, sőt, innentől a munkámnak mondhatom, ráadásul megkímélték a szaros kis életem is! Rohadtul remélem, ez nem valami átverős álom!
Ha az, mosolyogva sétálok a rohadt akasztófához, és én magam ugrom bele a kötélbe, hogy mihamarabb végezzenek velem. Mert akárhogy is nézem, ez a jelenlegi helyzet állati nagy mázlinak köszönhető, az meg, hogy a herceget azelőtt mindennek néztem, csak normálisnak nem, seggfejség volt. Persze, lehet szemét, csak eddig sehogy sem tűnt annak. Inkább rendesnek vagy egy hedonista hímringyónak, mintsem bármi ördögtől valónak.
Na, igen, a hedonisták, a kedvenceim. Folyton csak az élvezetnek élnek, orgiákat rendeznek, zabálnak, szórakoznak. Persze én is lehetnék ilyen, csak miből? Pénzem az nincs, de itt szerintem rendesen etetnek, fürösztenek, itatnak majd. Lehet belőlem is hímringyó lesz, vagyis Paeris herceg már beosztott annak.
És nem gondoltam, hogy ezt mondom, de szívesen leszek az. Hogy miért? Gőzöm sincs, csupán úgy érzem, baromi jó dolgom lesz itt a herceg csicskásaként. Csak jöhetne már ez a köcsög, mindjárt megpusztulok azért, hogy láthassam! Csak kapkodja már a lábát, hadd nézzem meg őt pucéron!
Nem telt el sok idő, nyitódott az ajtó, a nemes meg betoppant ide. Szent elfek atyjának sógorának a nővérére, kibaszott gyönyörű! Szinte semmi sincs rajta, csak egy gyapjúból készült lepedőt, amit a dereka köré csavartak. De ezenkívül mindenét láttam, a mellkasát, a nyakát, a karját, a combját, mindent, ami lényeges, egy dolgon kívül.
Végignéztem rajta, és megállapítottam, hogy a teste eléggé furcsa. Vagyis olyan kettős, nőies és férfias egyszerre. Tetszett a látvány, akármennyire is szokatlannak éreztem. Egyszerűen a válla széles a derekához képest, ami szépen ívelt, akárcsak a hölgyeknek, a karja és a combja meg aránytalanul vastagnak tűnt. A bőre pedig annyira puhának, mint a nem is tudom, mi.
Még sosem láttam olyat, mint ő, de minden porcikája rohadtul csábított magához, mintha csak nekem keverték volna össze a részekből, amik tetszenek. Tökéletes volt. Szokatlan, de tökéletes. Én meg bunkó módon bámultam őt, azt sem tudtam, hová nézzek, minden porcikáját látni akartam. Azonban nem csupán látni, hanem tapintani is.
Mégsem hiszem, ha odaállnék elé, és nagy elánnal markolásznám a combját vagy a karját, esetleg a seggét, hogy örülne neki. Így vártam, közben pedig továbbra is rajta járattam a szemem. A szőke haját már megszabadította a koronától, így láttam a selymesnek tűnő, szőke fürtjeit, amikbe legszívesebben beletúrtam volna.
Aztán közelebb lépett, majd megint. Szinte izgalomtól remegve vártam, hogy ledobja a maradék szövetet, és láthassam teljesen meztelenül. Habár a farkam már a látványára állt, ezért már lassan nem volt hová izgatni. Türelmesen figyeltem őt, ahogy odasétál közel hozzám, majd emeli a lábát. Azt hittem, az utolsó pillanatra hagyja a nagy feltárást, de nem így történt.
Vinné el a fene! Tiszta csalódott lettem attól, hogy beült oda, sőt, még jobban magára szorította a ruhadarabot. Mit képzel ez, vetkőzzön már le! Követelem, hogy dobja le magáról azt a kicsit is, megőrülök! Itt fürdőzöm álló farokkal, ez meg nem mutatja meg magát, nem vesz le mindent... meg vagyok sértődve. Hogy merészeli?!
– Nem veszed le?
– Nem.
– De mégis mi a francért nem? – kérdeztem rá alig felháborodva.
– Majd hamarosan elmondom.
– Mikor? Már égek a vágytól, hogy tudjam!
– Amikor együtt leszünk, kettesben... az ágyban – mosolygott rám perverzen Paeris. – Akkor nagyon is meg fogod tudni, mi az oka és akkor talán megérted, mi ez az egész.
– Biztosan? Mert pillanatnyilag nem értek semmit.
– Igen, biztosan.
VOUS LISEZ
Royalty 18+ BEFEJEZETT
FantasyLehetsz te akármilyen király fia, ha a mágus nem talál megfelelőnek, gond nélkül megátkoz. Aztán talán te is egy nap ott találod magad, ahol Paeris herceg. Hogy ágyast ágyasra halmozol, mert azzal talán betöltheted az űrt a szívedben. De a meztelens...