27. Meghitt együttlét +18

206 13 28
                                    

A srác szülei elég furán néztek ránk, viszont nem törődve velük, se senkivel, rohanva igyekeztünk a hálóig, kishíján elveszítve a kontrollt a folyosón. Szerencsére még időben leálltunk vele, így néhány csókon kívül semmi durvát nem tettünk mások előtt.

Amint bezártam Paeris szobájának az ajtaját, egyből nekiestem, csókolni kezdtem azt a puha ajkát, miközben az egyik kezemmel kicsit sem diszkréten, megmarkoltam a kemény farkát. Nadrágon keresztül dögönyöztem, ő teljesen belesimult az érintésembe, éreztem, mennyire forró mindene, a szája pedig édes ízű volt, mintha valami süteményt fogyasztott volna korábban.

Tovább faltam őt, remélve, eléggé beindul, és józan eszét veszti, hogy aztán rám vesse magát, majd kérdés nélkül meglovagoljon. Arra mégsem számítottam, hogy ellenem fordítja az eszközöm, ráadásul még kreatívabb is lesz.

Benyúlt a nadrágomba, úgy nyúlt hozzám, nagy erő kellett önmagam visszafogására. Ugyanis meg akartam tartani a rendes előjátékot, hiába indultam be kibaszottul.

– Ha így folytatod, még itt elélvezek – nyögtem két csók között, ezután pedig teljesen az ajtónak tolattunk, ami rázkódott a hevességünktől.

Ó, bizony, hallja meg a sok fasz ágyas, ki fogja mélyen megdugni a basznivaló hercegüket! Az én jegyesem? Azt hiszem, az, tehát innentől csak az enyém, vagyis elmehet, ha akar, csak bőgni fogok.

– Akkor próbálj meg kitartani! – mosolyodott el perverzen, láttam a szemében azt a sunyi fényt csillogni, tehát eltökélt. Bassza meg, ezt be fogom szopni!

– Nem garantálom, hogy sikerülni fog... azonban igyekszem majd.

– Azt helyesen teszed.

A következő mondat elhangzása után, mániákus módon állt neki a saját ingének, és eldobta azt, a gatyájától szintén óriási sebességgel szabadult meg, nemsokára meg teljesen meztelenül állt előttem. Elfelejtettem tőle lélegezni, szomjaztam a látványát, imádom azt a pucér testét, annyira tökéletes!

Meg kéne tanulni ellenállni neki, különben tuti, megint rosszaságra fog buzdítani, azt pedig nem szeretném. Vagyis... kibaszottul imádnám, ebben biztos vagyok, viszont nem állnék meg kicsinél, aztán az egész kastély attól zengene, hogy Paeris Raegel az otthona minden szegletében szexelget.

– Tudom.

Lassan követtem a példáját, ledobtam a ruhám, a felsőmbe konkrétan úgy beleakadtam, hogy a karomat rázva hajítottam el méterekkel odébb. Miután kiegyenlítődtünk, közelebb mentem hozzá, az ajtónak döntöttem, teljesen hozzá nem simultam.

Egy ideig néztem abba a szépséges tekintetébe, majd ő vigyorogni kezdett: gyanúsan, felettébb gyanúsan. Aztán lepillantott, és megfogta a hasának nyomódó farkam, megdörzsölgette a hegyét... Gratus hívőinek összes orgazmusára, még mindig csodálatos!

Főleg, miután ennyi idő után, végre betehetem majd neki! Így a derekára helyeztem a kezem, aztán a nyakára hajoltam, és azt kezdtem el csókolgatni a lehető legérzékiebben.

Ezután már ketten nyögdöstünk, nagyon perzselt a levegő, azt hittem, megéget. Úgy éreztem, meghalok, ha elszakadok a szexi hercegemtől, hiszen olyan kurva erősen vágytam rá! Ezért addig simogattam a testét, és csókolgattam, amíg ő maga nem állított le.

Ettől függetlenül, rendesen meglepett, ugyanis átvette a vezetést, egészen az ágyig tolt, ami azért jó pár lépés. Egyszerűen odaértem a széléhez, aztán bazi erősen fellökött, én meg tökre erősen a takarók közé zuhantam.

Royalty 18+ BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang