"Bunun yine burada ne işi var?"
"Bu sefer ben çağırmadım. Kaan çağırmış." Efes'le Özgür mutfakta neredeyse fısıldayarak konuşuyorlardı. Evdekiler bu akşam davet olduğu için gelmeyeceğini söylemişti. Erdem'le Özgür de arkadaşlarını çağırmıştı.
Özgür bir yandan tabaklara cips çerez koyarken bir yandan da Bora'nın gelmesine sinirlenmişti. Bu aralar fazla karşısına çıkıyordu. Çalan kapıyı hizmetlilerden birisi açtığında Erdem de aşağı inmişti. "Ayakkabıları çıkartıyor muyuz?"
"Salih boş yapma. Gir içeriye." Hepsi salona geçtiğinde Erdem mutfağa adımlamıştı. "Yardım edilecek bir şey var mı?" Sonuçta ev sahibiydi ve misafir ağırlıyordu. "Gerek yok. Saliha ablayla hallettik sağ ol." Özgür'ün söylediğine kafa sallayıp mutfaktan çıktı Erdem.
"Kamil abi!" Arda koşarak abisine sarıldı. Mahalledekileri baya özlemişti. "Bana yok mu lan." Arda Kamil'den ayrılıp Salih'in yanına gitti. "Olmaz olur mu abi." Hepsi Arda'ya kardeşi gözüyle bakıyordu. Mahalle ortamında birbirlerine destek çıktıklarından hepsi kardeş gibiydi.
"Ne yapalım?" sorusunu sordu Efes. Masaya yiyecekleri dizmişlerdi ama öylece duruyorlardı. Hizmetçiler evlerine gittiklerinden ev tamamen onlara kalmıştı. "Maç vardı. Maç mı izlesek?" Futbol Efes'in ilgisini çekmediği için buna sessiz kalmayı seçti.
"Galatasaray - Manchester United' mı?" Konuşan Bora olmuştu. Futbol izlemeyi seviyordu.
Herkesin ortak kararıyla maç açıldı. Efes dışında hepsi pür dikkat izliyordu. Takım tutmak ve fanatiklik ona hep saçma gelmişti. Gelen golle gözlerini daldığı yerden çekti Efes. Gerçekten sıkılmıştı. "Ben bahçeye çıkıyorum."
Erdem gözlerini Özgür'den alamıyordu. Üstündeki siyah tişört ve kat kat olan gümüş zincir kolye aşırı yakışmıştı ona. Özgür'ün ona görmeyeceği bir açıda olduğu için rahattı. Kesinlikle maçı izlediği söylenemezdi.
Maçın bitmesiyle neredeyse herkes sigara içmeye dışarı çıkmıştı. Özgür telefonunu şarja takacağını söyleyerek odasına çıkmanın iznini almıştı. Arkasından gidip gitmemek arasında kararsızlığı giderek artıyordu. Bir sigara dalını dudaklarına koyup yaktı Erdem. İçindeki hisle başa çıkamadığını görünce yarısı yanmış sigarasını yere atıp ezdi.
Adımlarını atarken kalbi sebepsizce hızlanmıştı. Sadece Özgür'le konuşup bugün çok güzel olduğunu söyleyecekti. Heyecanlanmasını gerektirecek bir şey yoktu. Kapının önüne geldiğinde içeriden gelen seslerle durdu. Aralık kapıdan içeriye bakarken hızlanan kalbinin durduğunu hissediyordu.
"Seni çok özledim Özgür." Bora ellerini Özgür'ün beline koymuş arkadan sarılmıştı sarışın çocuğa. "Seni özledim, seni seviyorum." Özgür kaskatı kesilmiş şekilde dururken ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Böyle bir itiraf beklemediği için afallamıştı.
Sarıldığı vücuttan yavaşça ayrıldı Bora. Bedenin önüne geçerek yüzünü elleri arasına aldı. "Son bir şans istiyorum."
Erdem gördüğü görüntülerle başından kaynar sular dökülmüştü. Arkadaşım diye tanıttığı kişinin sevgilisi çıkması kalbini ayrı kırarken kapının önüne gelirken kurduğu hayallerin yıkılması canını acıtmıştı. Kafasını çevirip odasına doğru yürüdü Erdem.
Özgür önündeki bedenin gözlerine bakmaktan başka bir şey yapmıyordu. Kendine inkar etse de Erdem'e duyduğu çekimi göz ardı edemezdi. Ondan hoşlanıyordu. Efes'in dediğiyle Erdem'e daha dikkatli bakmaya başlamıştı. Ve baktıkça onu istemeye başlamıştı.
Dudaklarına yaklaşan dudaklarla kafasını çevirdi. Hızlı bir şekilde karşısındakine attığı tokat Bora'yı sarsmıştı. Birkaç adım geriye gitti Özgür. "Ne saçmalıyorsun sen! Beni aldattın!" Bora eliyle yüzünü tutarak odadan çıktı. Özgür ise demiş yaşadığı şeyin şokuyla yatağına oturdu.
"Sen neden gidiyorsun?" Herkes evden ayrılırken Erdem de çocuklarla mahalleye gideceğini söylemişti. "Bunaldım. Biraz hava alıyım." Tamamen birkaç dakika önce gördüğü şey moralini siktiği için çıkmak istiyordu. Kaçıp uzaklaşmak. "Hadi!" diye bağıran Salih'e "Geliyorum kardeşim." cevabını verdi Erdem.
Mahalleye geldiklerinde herkes evlerine dağılmıştı. Tekelden aldığı içkilerle boş eve geldi Erdem. Taşınmış olabilirlerdi ama içeride birkaç eşyaları duruyordu hala. Özgür'ün Bora'ya sarıldığını görmesi yüzlerinin öpüşecek derece yaklaştığını görmesi ona iyi gelmemişti.
Bir erkeğe aşık olmuştu. Özgür'e aşık olmuştu. İçindekiler cinsel dürtü falan değildi. Bir yudum daha aldı elindeki içkiden. Özgür'ü evde tek bırakmıştı. Kendine bir küfür savurdu. Bir şeyleri doğru yapmaya çalıştıkça yanlış peşini bırakmıyordu.
Sarhoş olmuştu. Tamamen sarhoş olmuştu. Asla kolay kolay sarhoş olan birisi değildi ama o kadar içmişti ki beyni düşünmeyi bırakıyordu. Yavaş adımlarla oturduğu yerden kalktı. Değil yürümek ayakta bile duramıyordu. Ama Özgür'ün yanına gitmeliydi. O büyük evde onu tek başına bırakamazdı.
Hemen evinin önünden bir taksi çevirip villanın adresini söyledi. Sızmak üzereydi ama şu an olmazdı.
Özgür uyumamış Erdem'i bekliyordu. Çalan kapıyla yatağından kalktı. Kapıyı açtığında karşısında tanımadığı bir adam vardı. "Arabaki kişi burayı tarif etti ben de getirdim." Arabaya dikkatlice baktığında içindeki kişinin Erdem olduğunu gördü.
Önce taksinin parasını ödeyip sonra Erdem'in kolunu kendine attı. Gözleri açıktı ama aynı şey bilinci için söylenemezdi.
Yanındaki bedeni odasına kadar taşıdı Özgür. Yatağa oturtup üstündeki tişörtü çıkartmasına yardımcı oldu. "Hadi Erdem yüzünü yıkayalım kendine gel." Özgür girdiği duş kabininde soğuğa yakın bir su ayarlayıp önce Erdem'in yüzünü yıkadı.
Asıl hedefi kafasını suyun altına sokup ayılmasını sağlamaktı. Erdem'in biraz daha ayıldığını görünce "Duş al istersen." dedi Özgür. Erdem ne gözlerini açıyor ne de cümle kuruyordu.
Bilinci biraz daha yerine geldiğinde kendisi eğilip kafasını soğuk suya soktu. Gözlerini açtığında Özgür'ü gördü. Birkaç adım atıp tüm vücudunu soğuk suya teslim etti Özgür. "Duş alıcaksan çıkıyorum." Özgür arkasını dönmüşken Erdem gücünü toplayıp giden bedenin kolunu tuttu.
"Özgür..." Bedeni orantısız bir güçle çektiğinde Özgür'ün bedeni ıslak bedenine yapışmış yüzü Erdem'e dönmüştü. Yukarıdan akan soğuk suyun altında ikisi de ıslanırken bu düşündükleri son şey bile değildi.
"Gitme."
Erdem eğilerek dudaklarını önündeki dolgun dudaklara bastırdı.
Duyuruuu
Yarışçı diye bir kitaba başladım ona da göz atarsanız sevinirimmm
İyi okumalarrr <33