Hellooo! ♥️🌸Geçmiş bayramınız kutlu olsun canlar! ♥️
Nasılsınız? ♥️
Bölüm beklediğinizi biliyorum ama sırayla o yüzden bende buraya alıntı bırakmaya karar verdim. Buradan Bebek Için'e bölüm bekleyenler vardıysa uçabilirler! Bu arada bir açıklama yapmak istiyorum. Geçen attığım alıntıda olan kısımlar ilerleyen zamana ait! ♥️
Yani Nihat bizimle bir süre daha! 🫶🏻🙏🏻
100K'yı aştığımız içinde çok teşekkür! 🫶🏻
Minik oğlunu bıraktıktan hemen sonra yorgunca nefesini dışarıya verdi Fatma. Nihat uykulu gözlerle oğluna ve karısına baktıktan sonra konuşmaya başladı. "Ben bakayım bu gece yat uyu sen durmaycak bu kızan."Yataktan indiği gibi oğlunu kucağına alıp oynatmaya başladı. Gece gece epey uğraşacağa benziyordu. Nihat onu sevip oynattıkça bebeksi kahkahalar atıyordu. "Nihat fazla güldürme şunu ben neyse konu komşu uyanacak, şikayet etmesinler."
Yakışıklı adam yeşil gözlerini karısına çevirdikten hemen sonra başını sallayıp hafif bir gülümseme gönderdi kadına. "Uyutmayı deneycem zaten Fatma'm. Geceyi zehreder bu bize." Bebekleri çok seviyordu ama geceleri adeta bir fırtınaya döndükleri için bu yakışıklı adamı düşündürüyordu. Yoksa hiç durmaz kız bebek için karısına ısrar etmeye devam ederdi. Aklına gelmişken yüzünde oluşan çapkın ifadeyle Fatma'ya döndü.
"Varsın etsin büyüsün de sonra da bir kızımız olsun ha? Senin gibi ipek saçlı bir kız!" Kadın gözlerini belerterek ona bakınca güldü adam ve kucağındaki oğlunun başına öpücük koydu. Küçük bebek sakinleşmiş başını babasının göğsüne yaslamıştı. Kendince en güvenli olduğunu bildiği yerin verdiği huzur biraz olsun onu mayıştıracak gibiydi.
"Ellerin sihirli kocam" dedikten sonra Nihat'a oğlunu gösterircesine bir bakış attı Fatma ve daha sonrasında yaklaşıp adamın yanağına sulu bir öpücük koymuştu ki Nihat onun geri çekilmesine fırsat vermeden dudaklarına asıldı sanki bu anı kolluyormuş gibi bir hali vardı! Genç kadın yelkenleri anında suya indirip ona karşılık vermeye başladığında kolunun biriyle Fatma'yı iyice sardı adam. Diğer koluyla da oğlunu sıkı sıkıya tutmaya devam ediyordu. Dilini karısının dudaklarının arasından içeriye ittiğinde ikisi de inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fatma | Eski Çorap (Tamamlandı)
Historical FictionSıkıntıyla iç çekti genç kadın. "Şu köye eski çorapçı bile gelse evlencem!" Sözcükler sihirlidir derler ve bazen söylediğin o söz senin kaderin olur. Fatma yaşadığı peş peşe acıların ardından ettiği o cümlenin gerçek olacağını nereden bilebilirdi ki?