ALINTI

440 31 6
                                    

Merhaba! ☀️

Nasılsınız?

Bu alıntı hikayenin ilerleyen zamanlarını kapsamaktadır. ⚠️

Bölüm yakında gelebilecek sanıyorum ama belli olmaz. Beklemede kalın canlar, görüşmek üzere! ♥️

Fatma önüne oturmuş olan kızı Imren'in saçlarını tararken diğer yandan da düşünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fatma önüne oturmuş olan kızı Imren'in saçlarını tararken diğer yandan da düşünüyordu. Hayatı uzun bir yolculuktan ibaret gibiydi ve artık yaşlanmış olduğunu ciddi manada hissediyordu. Hissetmesine gerek yoktu gerçi bu bir gerçekti. Yüzü çökmeye başlamış saçlarındaki beyazlar artmıştı. Bunlar Nihat'tan sonra olmuştu sanki öyle değil mi? Nihat'tan sonrasını düşünmek canını çok yakıyordu. Her düşündüğünde gözlerinin yaşlarla dolmasına mani olamıyordu. "Anne saçlarımı örsene."

Imren'in sesini duyduğunda daldığı acı dolu alemden çıkıp şu ana döndü ve kızının uzun saçlarına öpücük bırakıp, "tamam annem" dedikten sonra güzelce örmeye başladı. Koca kız olmuştu İmren ve günden güne de güzelleşmişti. Nihat'ın kız kardeşi Gülfem'in yansıması gibiydi adeta hem ne derler? Kız halaya... "Güzel kızım benim."

Demişti ki, kapı çalınca ayaklandı Fatma. "Kim geldi" acaba diye homurdanıyordu bir yandan da kendi kendisine. Kapıyı açtığında karşısında Firuze kadını gördü! "Hoşgeldin, geç."

Normalde kadından pek hoşlanmıyor olsa da idare etmeye çalışıyordu. Ne yapsın? Komşu diye düşünüp duruyordu içten içe. "Hoşbuldum komşu." Diyerek içeriye girdiğinde Imren'i görünce selam verdi kıza ve halini hatrını sordu. Bu kızı oğluna istemek gibi bir niyeti vardı. "Fatma seninle konuşalım biraz.",

"Tabii hadi kızım kaave yapıvar bize." İmren başını sallayarak annesine onay verdikten sonra örülmüş saçını elindeki tokayla bağlayıp mutfağa doğru yürüdü. Diğer yandan da "yine niye geldi bu kadın" diye mırıldanmadan edememişti içten içe. Kahveleri yapmaya başladığı sırada içeriden annesinin ve Firuze kadının sesi geliyordu az da olsa.

"Ne konuşacağız mari?",

"Benim oğlan Yusuf'u bileysin..."

Fatma | Eski Çorap (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin