Yalnız Kuş | Yeni

1.9K 38 0
                                    

Merhaba! 🌞

Nasılsınız? ♥️

Anladığınız üzere bu bir yeni bölüm değil. Ancak bu güncellemede bir şey duyurmak istiyorum. Bence kalemimi sevenler mutlu olabilirler. Yeni bir hikaye daha yazmaya başlıyorum. Ne kadar vakit bulabilirim ya da ne kadar sürede bölüm gelir bilemiyorum ama haftada bir bölüm yayınlamaya çalışacağım. Belki içinizden ilgisini çeken olur diye tanıtımı şuraya bırakıyorum. İlgilenenler çalışmalarım kısmından hikayeyi bulabilirler.

Görüşmek üzere! ♥️🫶🏻

Tür : Romantizm - Yetişkin İçerik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tür : Romantizm - Yetişkin İçerik

Tüm Hakları Saklıdır.

...

"Aslında hepimiz büyük kalabalıklar içerisinde olsak da kendi içerisinde yalnızlığa mahkum kalmış birer yalnız kuştuk belki de!"

...

Mehlika Hanım yakın gözlüklerini çıkardıktan sonra karşısında duran torununa baktı. Batu kendisini üç yıldır - karısını kaybettiğinden bu yana - perişan bir hale getirmişti ve daha fazla buna seyirci kalmak istemiyordu. Elindeki gazeteyi bir kenara bırakarak konuşmaya başladı yaşlı kadın. "Seni birisiyle tanıştırmak istiyorum."

Gözlerini devirdi yakışıklı adam. Duymak istemiyordu bu ve buna benzer sözleri. Neden anlamıyorlardı? Birisiyle tanışmak gibi bir gayesi yoktu. O kendi yalnızlığının içerisinde gayet mutluydu. "Ha-",

"Artık itiraz kabul etmiyorum. O kızla tanışılacak, gözlerim açık gider vallahi!"

...

Mehlika Hanım ettiği birkaç sözle beraber Nil ve Batu'nun hayatlarının birbirine kesişmesini sağlayacaktı. Bu hikaye hırslı bir boşanma avukatıyla, işinde başarılı bir göz doktorunun hikayesiydi. Nil aşka inanmazken, aşk sayesinde kaybolmuş bir adama tutulunca ne olacaktı?

Görücü usulü tanışan ve sonunda evlenmeye karar veren çift kendi yalnızlıklarını mı yok edecekti yoksa ikisi beraber daha büyük bir yalnızlık mı oluşturacaklardı?

Fatma | Eski Çorap (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin