Herkese merhabaaaa! ♥️
Bu güncellemeyi bir arkadaşımla yeni yazmaya başladığımız hikayenin tanıtımını bırakmak amacıyla yapıyorum. İlgisini çeken olursa belki bakar. ;)
Hikaye kizlaryaziyoo 'da! İlgisini çekecek olanlara şimdiden iyi okumalar dileriz. ♥️
Bir şans verin derim, bence seveceksiniz. ♥️
Dikkat!
Bu hikayede yetişkin içerik olacaktır. ‼️
Yazarlar : @pelinyaziyoo & Bng1997
Eline aldığı küp şeklindeki buzu gerdanıma ve oradan da göğsüme doğru götürdüğünde içimin titrediğini hissettim; bu adam hem bir yangın hem de aynı zamanda doludizgin bir kış gibiydi! Hem üşütüyor hem de eşzamanlı olarak yakıp kavuruyordu bedenimi. Kulağıma doğru eğilip, "tek bir gece..." diye fısıldadığında gözlerimi kırparak sessiz bir onay verdim. Tek bir gece ve evet o tek gece belki de yepyeni bir karmaşanın içine sokacaktı bizi! Ben Tomris Kalender şu an nişanlı bir adamın kollarında bir şeker misali eriyorum! Şu an yaptığımın yanlışlığı umrumda bile değildi açıkçası... Beş yıldızlı otelin denize bakan odasında şimdi baş başaydık. Yavaşca dilini buzu koyduğu göğsümde dolaştırdı. Zevk dolu bir iç çektim. Sarhoş muydum? Kesinlikle evet ama pişman olmayacaktım! Sadece ve sadece hissettiğim o arzunun peşine düşecek ve ne istiyorsam yaşayacaktım. Dilini göğsümden boynuma kadar getirip yaladıktan sonra öpücükler bıraktı ardı ardına... Dudaklarımın arasından bir inilti koparken bildiğim tek şey şu an ikimizinde çok sarhoş olduğuydu. "Ah..." yüzüne koydurduğu edepsiz bir ifadeyle bana baktıktan sonra dikleşmiş göğüs ucumu dudaklarının arasına kıstırdı ve emdi. Altında inlerken kıvranıyordum da. Ellerimi saçlarına götürüp okşamaya başladım bir yandan. "Bana kendimi harika hissettiriyorsun" dedi tam o anda. Oysa birkaç saat önceye kadar dibine kadar gıcık olduğum bu adamda bana kendimi harika hissettiriyordu. Ancak bunu bilmesine gerek yoktu. Kollarımı boynuna doladıktan sonra onu kendime doğru çekip dudaklarına asıldım. Bacaklarımı beline dolarken elleri eteğimin fermuarındaydı. Kalçalarımı sıkı sıkıya saran kalem eteğimin fermuarını indirdikten sonra kalçama şaplak attığında dudaklarının arasına inledim."Ah!" Geri çekilip bir hışımla eteği çıkardı. Hemen ardından ayak bileğimden başlayarak dizlerime kadar öpücükler bıraktı. Yaşadığımız şey aşık bir çiftin kavuşma anı olmasa da tutkunun dibine vurulduğu bir an olabilirdi. Tenimde hissettiğim dudaklar kadınlığımın arzuyla kasılmasına neden olurken tangamın iplerinden tutup çekiştirmeye başladı. Kabul, cüretkar bir kadındım ancak hiçbir zaman bu gece olduğu kadar cesur davranmamıştım. Tangamı çekip çıkarırken heyecandan ölecek gibiydim sanki. Dudakları bacak aramdan kadınlığımı buldu. Uçları sertleşmiş göğüslerim heyecanla kalkıp inerken elimi Pamir'in başına götürüp başını kadınlığıma doğru daha da bastırdım. Dili kadınlığıma darbeler atmaya devam ederken deli gibi kıvranıyordum koca yatakta. Bir süre sonra parmağı da diliyle beraber darbeler bırakmaya başladı kadınlığıma. Delicesine inleyerek ona sanki onu şu an ne kadar arzuladığımı kanıtlamaya çalışıyordum.
"Ah! Dayanamıyorum." Dedim ona inemeye devam ederken. Başını kaldırıp bana derin derin bakarken tam o anda boşalmam bir oldu. Yanaklarım birer alev topuna dönmüştü. Az önce delicesine kıvranan, inleyen o utanmaz kadın gitmiş gibiydi. Sırıtıp yüzüme öpücükler bıraktığı gibi başını boynuma gömdü.
"Çok güzelsin." Yaptığımız yanlıştı; biliyordum ama bu yanlışa sürüklenmek... öyle çekiciydi ki ve ben yine biliyordum ki ondan sonrası tufan olacaktı. Erkekliğini kadınlığıma doğru sürtmeye başladığında nefes alışverişlerimiz hızlandı. Onu bir an evvel içimde istiyordum! Başını salladı kaldırıp dudaklarıma kapandı içime girmeden önce. Kadınlığım sabırsızca kasılmaya devam ederken dudaklarımı aralayarak karşılık vermeye başladım ona.
"Hazır mısın?" dedi kulağıma doğru. "Hazırım"dedim yutkunarak. Tam o anda erkekliğini yavaşca sokmaya başladı. İçimi dolduruşunu hissetmek harikaydı. Yavaş yavaş hareket etmeye başladığında inledim hafifçe canım biraz yanmıştı ama geçecekti. Kollarımı ona sarıp başımı omzuna eğip yasladım. Erkeksi kokusu burnuma doluyordu bu sırada ve içtiği viskinin üstüne sinen kokusu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fatma | Eski Çorap (Tamamlandı)
Ficción históricaSıkıntıyla iç çekti genç kadın. "Şu köye eski çorapçı bile gelse evlencem!" Sözcükler sihirlidir derler ve bazen söylediğin o söz senin kaderin olur. Fatma yaşadığı peş peşe acıların ardından ettiği o cümlenin gerçek olacağını nereden bilebilirdi ki?