FİNAL - PART 1

810 62 9
                                    

Herkese merhaba canlar! ♥️

Nasılsınız? ♥️

Elimden geldiğince uzun olacak bir final bölümü ile sizi karşılamak istiyorum. Umarım seve seve içinize sindire sindire okursunuz. Doğrusu Fatma ve Nihat'ın hikayesine başladığımda böyle sevileceğini düşünmeden başlamıştım. Bu durum beni şaşırtsa da sizin ilginize karşılık bende elimden geldiğince kalemimi konuşturmaya çalıştım. Ancak yavaş yavaş Nihat ve Fatma'nın hikayesinde sona yaklaşmaya başladığımızın farkındasınızdır herhalde! Bende ondan dolayı sezon finali gibi bir şey yapmayı düşündüm. Bir önce ki paylaştığım güncelleme de size bunu danışmıştım. İkinci bir kitap olarak devam etme fikrini... Açıkçası çoğunuzdan tepki almamış olsam da yorumlardaki çoğunluğa bakarak bir karar verdim. Hikaye ikinci kitap olayına geçecek ama burada Fatma ve Nihat'ın hikayesi olmayacak. -Yani Fatma ve Nihat'ın hikayesinin final bölümündeyiz şu an.- İkinci kitapta çocuklarını okuyacaksınız. Umarım onları da severek okursunuz.

En çok kimi merak ediyorsunuz mesela?

Kemal?

Murat?

Kerim?

İmren?

Beni şimdiden bir heyecan kaplamadı değil! 😍 Umarım ki yine seveceğiniz bir şeyler çıkacak ortaya.

Bunca zaman ilgiyle okuyan herkese çok çok teşekkür ederim! ♥️

O zaman şimdi son kez Nihat'ı okumaya var mısınız? ♥️

O zaman şimdi son kez Nihat'ı okumaya var mısınız? ♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Beni Kalbinde Sakla..."

Geçmişe yolculuk...

Gözlerine değen gözler kalbinde oluşan çarpıntıya sebebiyet vermişti. Nihat karşısına çıkan bu kadına karşı duyduğu heyecan karşısında kendisine hayret etti! Güzel kadın her erkeği heyecanlandırırdı ancak karşısındaki kadının olağanüstü bir güzelliği var sayılmazdı. Çilli yüzü, hokka burnu balköpüğüne çalan iri kahve gözleri, kızaran yanakları ve... İşte bu kadardı! Ancak kalbine sirayet edişi; buna bir mana veremiyordu. "Atma bre deyyus" diye tısladı kalbine! Sanki ömründe ilk gördüğü kadın bu kadındı.

"Nihat?" Memduh'un sesini duyunca kendi aleminden sıyrıldı yakışıklı adam ve gözlerini arkadaşına çevirdi. Memduh ona manidar bir bakış attıktan sonra mavi gözlerinden birini kırptı ve "noldu kardaş" deyip konuşmaya devam etti. "Fatma kardaşa pek baktın?"

Nihat dudaklarını aralamış inkar etmeye hazırken Memduh ona güldü ve elini omzuna götürüp hafifçe sıktı. "İnkar etme aga anladık işte." Dedi hemen sonrasında ve sırıtarak ona bakarken sürdürdü sözlerini. "İstemeğe gidelim mi?"

Fatma | Eski Çorap (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin