Öncelikle herkese selammm bölüme başlamadan önce belirtmek isterim ki bu bölümden sonra finale son üç bölüm kaldı. Bölüm sonunda bir kaç açıklama yapacağım okursanız sevinirim. Sizi bekletmeden bölümü sunuyorum ve açıklamaları sona saklıyorum. Medyadaki şarkımızı dinlemeyen kaldıysa mutlaka dinlesin biz yazdık diye demiyorum çok güzel oldu sksksksks
Finale yaklaştığımız bu bölümlerde bol bol yorum yapmanızı ve oy vermenizi rica ediyorum sizden.
Keyifli okumalar :)
💧
"
Kararan gökyüzüm renklendi birden"
06.06.2017
"Füsun Hanım, Arel bugün yurttan kaçmış."
"Daha önce de kaçmıştı, geri gelir o. Emir’i yalnız bırakmaz."
"Efendim Emir de yok, yeni gelen çocuk da öyle. Çantasını da alıp gitmiş, sanırım bu kez temelli gittiler. Daha doğrusu kaçtılar."
"Akşama kadar yerlerini bul, nereye gittiklerini öğren ama sakın bir şey yapma."
"Peki efendim."
💧
08.07.2017
"Efendim Arel demin hastaneden çıktı, epey kötü görünüyordu ancak çok kısa sürdü içerde kalması. Muhtemelen doktor ilgilenmedi kendisiyle."
"Neyi var?"
"Çok kötü görünüyordu. Hala sokaklarda yattığından sanırım, üşütmüş. Bir şey yapmamı ister misiniz?"
"Hayır, karışma sakın. Sadece hangi doktormuş çocukla ilgilenmeyen onu öğren."
"Peki efendim."
💧
12.01.2018
"Arel ilk suçunu işledi bugün, arkadaşlarıyla birlikte araba çaldılar. Ahmet diye bir var, araba parçalayıp satan biri, kimsesiz iş arayan üç çocuk görünce kendi çıkarı için kullanmak istedi galiba. Çocuklar aracı çaldı, Ahmet denen herif de parçalayıp sattı aracı. Çocukların parasını da verdi az önce. Az buz bir para olmadığından çocukların bu işe devam edeceğini düşünüyorum, müdahale etmemi ister misiniz?"
"Hayır hiçbir şey yapma, uzaktan takip etmeye devam et sadece. Ve sakın kendini belli etme."
"Siz nasıl uygun görürseniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK LİSE
ChickLit"Bu araba... şu araç yani, senin mi?" diye sordu şaşkınlıkla. "Yani, eğer bu kadar çok beğendiysen gezdirebilirim seni." Adını bilmediğim kız küçük bir kahkaha atınca yanlış bir şey söylediğimi anlamıştım. Ama yanlışın hangi kelimede olduğunu bulama...