Herkese selammmm ben geldimm.
Bu bölümden sonra yalnızca iki bölümümüz kalıyor sonra final. İlk kitap bittikten sonra ikinci kitabı ne zaman yazmaya başlarım bilmiyorum, haberler olmak için karmasiklise_ hesabıma gelebilirsiniz. Buradan da paylaşırım ama yazmaya başladığım zaman.Finale sayılı bölümümüz kalmışken bol bol satır arası yorum yapalım olur mu?
Keyifli okumalar :)
"Okyanusların denizlerle birleştiği gibi değdi gözlerimiz birbirine"
💧
"Bak" deme bana, bakamam gözüne
"Gül" deme bana, gülemem dünya
"Bak" deme bana, bakamam gözüne
"Gül" deme bana, gülemem dünyaya..."Arel’le aynı mikrofona bağıra çağıra şarkının sözlerini söylerken Arel’in bir eli belimi sıkı sıkıya sarmış, diğer eliyle mikrofonu tuttuğum eli tutuyordu.
Geldiğimiz karaoke barda ben, Emir, Arel, Doğukan, Zeynep ve İrem hep beraber eğleniyorduk. Sıramız geldiğinde sahneye yedimiz birden çıkıp bizim payımıza düşen parçayı seslendiriyorduk.
"Kusura bakma
İşinden ayrıldı artık
olamayız Eskisi gibi..."Sezen'in şarkılarına bayılıyorum, Sezen'e ise aşığım.
"Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter
Dünya para üstüne döner..."Arel’e nispet yapar gibi sözleri gözlerine bakarak söylerken bir adım kadar uzaklaşmıştım, Arel teessüf eder gibi göz devirdi. Diğer tarafta Doğukan’a cilve yaparak şarkıyı söyleyen Zeynep vardı. Doğukan da aynı Arel gibi etraftakilere göz dağı verircesine Zeynep’in beline sarılmış etrafı kolaçan ediyordu. Bunun sebebi ise içeri ilk girdiğimiz an Zeynep’le bana beraber şarkı söylememiz için teklifte bulunan iki çocuktu.
Biz buradayız diye olay çıkaramadıkları için sert bir şekilde çocukları uyarmış, sonrasında ise bizi yalnız bırakmamak için sahneye çıkmayı dahi kabul etmişlerdi.
Emir kızlara kur yapıp kendince kızları etkilemeye çalışırken İrem de halinden memnun bir şekilde dans ederek şarkıyı söylüyordu.
"Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul..." Zeynep’in aramıza katılan sesiyle ortam daha da renklendi. Şimdiye kadar sessiz bir şekilde bize eşlik ediyordu ancak sesi duyulmaya başlayınca daha da renklendik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK LİSE
ChickLit"Bu araba... şu araç yani, senin mi?" diye sordu şaşkınlıkla. "Yani, eğer bu kadar çok beğendiysen gezdirebilirim seni." Adını bilmediğim kız küçük bir kahkaha atınca yanlış bir şey söylediğimi anlamıştım. Ama yanlışın hangi kelimede olduğunu bulama...