BÖLÜM 25

2.7K 206 336
                                    

Herkese selammmm yine ben yine ben yine ben girişiyle başlamak istedim sksksks sizi bekletmeden hemen bölümle baş başa bırakıyorum sizi. Yalnız öncesinde kalemden_hayaller_21 hesabına göz atmanızı istiyorum. Bu bölümde de kullanmış olduğum bir dörtlük kendisine ait.

Sonraki bölümde size çok ama çok güzel bir sürprizimiz olacak.

Sınır 250 oy 250 yorum

@karmasiklise_ Instagram hesabımız.

"Sevgisizlik bütün yüreğimi esir aldı, yalnızlık hayatımın en ücra köşelerine hüküm sürüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sevgisizlik bütün yüreğimi esir aldı, yalnızlık hayatımın en ücra köşelerine hüküm sürüyor..."

💧

"Derin! Derin durur musun Allah için yam nereye gidiyorsun sen?" Arel'i umursamadan yürümeye devam ettim.

"Bak hiç dinliyor mu? Hop, alo! Kime diyorum ben?" daha da hızlandım. Arel'in seslenişleri arttıkça benim de hızım arttı. Daha büyük adımlarla uzaklaştım ondan. Arel ise peşimden gelmeye devam etti. İstese aramızdaki mesafeyi saniyeler içinde kapatabilirdi ama o benim durmamı istiyordu. Benim ise durup Arel'i dinlemeye tahammülüm yoktu. Ela'yı okula almak da ne demekti çıldıracağım.

"Kızım bi' dur da kendimi açıklamama izin ver!" dedi bu kez. Dişlerini sıkmış olacak ki sesi bi tık kısık geldi demine göre. Elimi havaya kaldırıp 'hadi ordan' dercesine salladım.

"Bırak Allah aşkına ya, neyi açıklayacaksın?" nefesini yakınımda hissettim. Artık gölgesi önüme düşüyordu ve bu da hemen arkamda olduğunu açıklıyordu. Adımlarım artık koşar dercesine gelirken daha fazla dayanamayıp deminden beri yapabileceği ama yapmayı reddettiği hamleyi yapıp kolumdan tutup beni kendine doğru çekti ve bedenlerimiz sert bir şekilde çarpıştı.

Elim sol göğsünün üstüne çarparken anın vermiş olduğu reflekse koluna tutundu ve ufak bir 'hih' nidasının dudaklarımdan çıkmasına engel olamadım. Bu hamlenin olacağını her ne kadar biliyor olsam da reflekslerimi kontrol edememiştim.

Dudaklarımız arasında yalnızca bir santimlik mesafe vardı ve Arel'in nefesinin dudaklarıma çarpmasıyla nefesim kesildi. Göğsünün üstünde elimin içi terliyordu. Arel'in eli beni kendine çektiği ilk an belimde yerini almıştı ve sanki aramızda mesafe varmış gibi belimdeki elini sıkılaştırıp beni daha çok kendine çekti.

Artık gerçekten de nefes alamadığım düşünüyordum. Avuç iclerim terliyor, aklım karışıyor, kafam dağılıyordu. Sinirim bana bilhassa temas eden ya da teğet geçen dokunuşlarıyla vücudumu terk ediyor, yerini heyecan alıyordu. Benim acilen aramızdaki bu teması sonlandırmam gerekiyordu.

KARMAŞIK LİSE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin