🌹20 - Müjdeli Haber

234 21 18
                                    

Lisan-ı Aşk

20. bölüm

Müjdeli Haber

İyi okumalar! 

Hastaneden ayrıldıktan sonra öğrendikleri haberi sindirebilmek, baş başa bu konu ve gelecek hakkında konuşabilmek için konağa dönmeden önce yemek yemeyi teklif etmişti, Ahlas. Şirin de bunun iyi bir fikir olacağını söyleyerek teklifini kabul etmişti. Bu yüzden şimdi ikisinin de içine sinen bir lokantada oturmuş yemeklerin gelmesini bekliyorlardı.

"Nasıl hissediyorsun?" diye soran Ahlas bir yandan temkinli davranmaya çalışsa da içindeki heyecanla baş etmekte zorlandığı için aceleciydi.

Dudaklarına konan minik bir tebessümle kocasına bakan Şirin, "Bir yandan tuhaf ve sevinçli bir kıpırtı hissederken bir yandan endişeli ve tedirginim." diye düşündüklerini dürüstçe eşiyle paylaştı.

Sesli bir kıkırtının firar etmesine engel olamayan genç adam, "Bir bebeğimiz olacak..." diye fısıldayarak kabullenmekte zorlandığı gerçeği ortaya bıraktı.

"Evet." diye mırıldanan kadın, "Peki ya sen? Sen nasıl hissediyorsun?" diyerek lafına devam etti.

Dalgın bakışlarını diktiği tabağından kaldırıp eşine odaklandığında, "Tatlı bir heyecan sardı içimi." deyiverdi. Sesi içindeki heyecanın izlerini açıkça ortaya seriyordu. Beklemedikleri bir anda hayatlarına dahil olan bebeğin beraberinde ne gibi zorluklar getireceğini henüz düşünmeye fırsatı olmamıştı. Böyle bir durumda ne yapmaları gerektiğini, nasıl ilerleyeceklerini, geleceği nasıl şekillendireceğini de bilmiyordu. Aslında tüm bunlarla şu an hiç ilgilenmek de istemiyordu çünkü odaklanmak istediği nokta ondan ve karşısında oturan eşinden bir parça olan bebekleriydi. Birkaç ay sonra doğacak, minik el ve ayaklara sahip hayatlarına neşe katacak ve bu dünya üzerinde en çok sevdiği kişi haline gelecek biri olacaktı. Bunun heyecanı ve hissettirdiği duygular diğer tüm her şeyin önüne geçiyordu.

Sipariş ettikleri yemekler geldiğinde ikisi de susup kısa bir süre yemek yemeye odaklandı. Şirin bu aralar açılan iştahı nedeniyle tüm düşüncelerini geriye atıp karnını doyurmaya çalıştı. İki canlı olduğu artık kesinleşmişken bebeği için sağlığı dahil birçok şeye dikkat etmeliydi. Doyduğunu hissettiğinde geriye kalan yemeğini daha ağır bir şekilde yerken ara sıra kocasına bakmaya başladı. Aldıkları haberden mutlu olduğunu söylemiş, hareketleriyle de doğrulamıştı ancak her an bu mutlulukları kursağında kalacakmış gibi hissetmekten de alıkoyamıyordu kendini.

"Sence ne tepki verirler?" diye sordu, Şirin merakla. Kafasındaki olumsuz düşünceleri dağıtmanın bir yolunu bulmalıydı ve mutlu olabileceği farklı detaylara dikkatini vermenin iyi bir seçenek olduğunu düşünmüştü.

"Konaktakiler mi?" diye sorup ardından yine kendisi cevapladı, adam. "Bence duyunca çok sevinecekler."

Konaktakilerin özellikle de bu gerçeği öğrenmesine vesile olan Selin yengesinin haberi aldığında nasıl sevineceğini, ne tepkiler vereceğini hayal ederken istemsizce bir gülümseme belirdi dudaklarında. Tabağındaki son lokmayı bu düşünceyle ağzına götürüp ağır ağır çiğnedikten sonra zihninde başka bir düşünce belirdi. Kendi ailesine bu haberi nasıl vereceğini düşlerken aklına gelen Göknur'la yüzü düştü. Derin bir nefes alıp ağzındaki lokmayı zar zor yuttuktan sonra elini masadaki bardağa uzatıp birkaç yudum su içti.

Onun bu halini fark eden Ahlas, "Ne oldu?" diye merak ve endişeyle sorarken kaşları hafif çatılmıştı. Şirin bakışlarını adamın bakışlarına denk düşürdüğünde sesli bir şekilde yutkundu. Kapattıklarını zannettiği büyük bir konu tekrar aralarına oturup hissettikleri mutluluk ve heyecana gölge düşürecekti ama yine de bu konudaki endişelerini ondan başkası ile paylaşamayacağının farkındaydı. Konakta Ahlas'dan başka gerçeği bilen kimse yoktu.

Lisan-ı Aşk |❣Yaralı Kalpler Serisi 1 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin