Duyuru

128 7 3
                                    

Herkese merhaba! 

Öncelikle bölüm diye düşünüp açanlar olduysa üzgünüm ancak panomda yaptığım duyurular bazen görünmüyor o nedenle bölüm şeklinde yayınlama ihtiyacı hissettim. Söylediğim tarihten geçtiği ve hala bölüm gelmediği için sizlere bir açıklama borçlu olduğumu düşündüm. 

Yaklaşık 10 gün önce yeni ikinci bir işe başladım ve yoğunluğum epey arttı. Çoğu zaman mesai saatleri dışında da çalışmak zorunda kalabiliyorum. Üstelik ev işleri, kişisel işlerim gibi durumlar da devreye giriyor ve tek izin günüm olan pazar gününü verimli bir şekilde kullanamıyorum, nasıl başlayıp bitiyor hayret ediyorum. Yeni hayatıma, düzenime ve işime alışmak biraz zorlayıcı ve hayatımda bu kadar değişken varken odaklandığım nokta bunlar oluyor ve tekrar bir düzen oluşturma çabası içine giriyorum. O nedenle biraz zamana ihtiyacım var. Bu süre içerisinde her ne kadar çabalasam da bölüm başına oturmak zor olduğu kadar olay akışını zihnimde belli bir sıraya koyup yazıya dökmek de pek mümkün olmuyor bugünlerde çünkü zihnim sürekli işim, yeni düzenim vb. şeylerle meşgul oluyor. Bu nedenle çok kısa bir ara vereceğim. 

21.bölüm en kısa sürede gelecek henüz tam tarih veremiyorum ne yazık ki. Ondan sonraki süreç için ise farklı bir yol izleyeceğim. 

Zorlama bir şekilde hiç içimden gelmeyerek zar zor yazdığım kısa bölümlerle ittire kaktıra ilerleyelim istemiyorum. Daha önce çok uzun aralar verdiğimin ve bu sürenin sizler için hiç hoş olmadığının farkındayım ancak böylesinin her açıdan daha iyi olacağını düşünüyorum. Tam bir tarih verip tekrar sizi hüsrana uğratmak istemiyorum fakat yine de sizi tamamen belirsizlik içinde bırakmak istemiyorum. 

Yeni düzenime, bu yoğun tempoya ve hayatın hızına alışıp ayak uydurmam için bir aylık sürenin yeterli olacağını düşünüyorum. Mayısın sonu, Haziranın başı upuzun güzel bir bölümle tekrar karşınıza çıkmak için elimden geleni yapacağım. Olur da bu sürede bir fırsat bulabilir ve güzel bir şekilde bölüm yazabilirsem sürenin dolmasını beklemeden bölümü hemen paylaşmış olacağım zaten. 

Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederim. Görüşmek üzere, kendinize çok iyi bakın. 

Lisan-ı Aşk |❣Yaralı Kalpler Serisi 1 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin