"Fuhh,cantiknya badan cikgu.Cikgu memang main gym ke?", tegur Muhaimin kepadaku saat aku mandi bersama mereka di tandas belakang kabin.
"Haah.Dulu selalu lah main.Lately ni kadang-kadang je.", jawabku.
Sebenarnya aku berasa malu ditegur Muhaimin sebegitu."Cikgu,nanti buatlah gym kat sekolah tu.Boleh lah kitorang join sekali." Kata Anas pula.
"Hahahaha.Itu tak boleh janji.Kalau dapat pun bukan zaman korang rasanya", kataku tertawa.
Aku menyertai pelajar-pelajarku mandi ketika ini.Dapatlah aku berbual bersama mereka di samping dapat mencuci mata melihat tubuh mereka.
Hanya sebilangan sahaja yang berada di sini,yang lain mungkin sudah mandi atau mandi lewat sedikit.
"Boleh tahan juga body Anas ni", bisikku sendiri.Raimy dan Fazreen beserta rakan mereka yang lain pula ketika ini masing-masing di dewan makan terbuka menikmati minuman dan makan malam.Mereka makan dengan penuh selera sekali sambil memuji masakan yang di sediakan Mak Siti. Mak Siti hanya tersenyum malu apabila mendengar pujian dari mereka.
"Amboi dikk,berselera makan", tegur Amir yang kebetulan menghampiri mereka ketika itu.
"Eh bang,jemput makan sekali bang. Banyak lagi tu." Pelawa Fazreen.
"Takpe dik.Abang dah makan tadi", jawab Amir ringkas.
"Haah,abang dulu student sana.Tapi tak lama pun sebab abang kena buang dari situ.Sebab apa tu tak payah lah tahu.
Hahahaha", gelak Amir apabila di soal oleh salah seorang pelajar ketika itu."Maknanya abang kenal lah Cikgu Wafi tu?", Tanya Raimy pula.
"Kitorang sebaya la dik.Satu betch.Mesti kenal.", Jawab Amir
"Cikgu Wafi dulu kat sekolah macamana bang?", tanya Fazreen pula dengan penuh minat.
"Dia salah seorang best student betch abang.Dia okay je takde masalah sangat pun.Alaaa budak asrama biasalah nakal-nakal sikit.Dah nama pun lelaki.
Dia sama je dari dulu sampai sekarang, takde berubah pun." Kata Amir lagi."Dengan dia senang kawtim tak bang?", tanya Shah pula.
"Dia okay je.Kalau ada pape masalah boleh je sembang dengan dia." Jawab Amir ringkas.
--------------------------------------------------------------
Danish ketika ini berada di dalam biliknya sambil menghidu spender Cikgu Wafi.Dia masih mendengar suara cikgunya itu sedang mandi dan berbual dengan rakan-rakannya yang lain.
Kesempatan ini tidak akan dia lepaskan begitu sahaja.Semasa mula-mula dia mengambil spender cikgunya itu,dia sangat terkejut melihat kesan benjolan cikgunya yang cukup besar itu.Dia turut menghidu bau benjolan pada spender tersebut.
"Arghh,wanginya bau batang cikgu", puji Danish sendirian.Pintu bilik ketika ini sedang pun di kuncinya.Tangan kanannya menekapkan spender Cikgu Wafi pada hidungnya,manakala tangan kirinya pula sedang mengengam batangnya yang bersaiz 5 inci itu.Perlahan-lahan dia melancapkan batangnya sendiri.
"Emmm arghh arrghh arghhh", rintih Danish sendirian sambil menghidu aroma yang terdapat pada spender guru nya itu.
Dia perlu cepat melayani nafsunya,dia bimbang jika Fazreen tiba-tiba muncul di bilik ini.Sebentar tadi Fazreen ada mengajaknya untuk makan tapi dia menolak.Alasannya dia akan pergi ke sana selepas menyelesaikan urusannya.
Fazreen pula memang tidak tahu yang kawannya itu sebenarnya bernafsu songsang.Tangannya semakin laju melancapkan batangnya sendiri.Danish berasa cukup ghairah kali ini sehingga dia dapat merasakan batangnya mula berdenyut.
Dia terus melajukan lagi lancapannya dan tidak lama kemudian air maninya memancut dengan begitu banyak sekali.Segera Danish membersihkan tompokan maninya yang berselerak itu. Selepas dia memakai kembali pakaiannya,dengan segera dia beredar untuk menjamah hidangan makan malam di bawah.Tapi dalam keadaan tidak sedar,air maninya ketika itu turut terpancut pada spender Cikgu Wafi.
Dia langsung tidak menyedari perkara tersebut semasa meletakkan kembali spender cikgunya itu.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.