"Woi Mir,kau buat apa tu?", jerit Wafi semasa kawannya itu sedang membersihan air mani pada tubuh Shauki.
Amir yang ketika itu baru sahaja melampiaskan nafsunya terkejut apabila melihat Wafi tiba-tiba pulang ke rumah rehat.Dia terus terdiam dan kaku kerana terlalu ketakutan.
"Apa kau buat kat dia Mir?", jawab Wafi yang memeriksa keadaan Shauki ketika itu.Wafi memeriksa keadaan Shauki.Raut cemas kelihatan pada wajahnya.Tapi apabila dia dapat merasakan nadi pada tangan Shauki wajahnya bertukar lega.
"Kau bagi apa kat dia? Ubat tu ke?", tanya Wafi kepada Amir dalam keadaan tersenyum."Haah.Aku amik dari laci dalam almari kau.Shauki mengadu demam tadi.Dia yang suruh aku amik ubat kat situ", jelas Amir.Kali ini dia berani berterus terang kerana Wafi tersenyum kepadanya tadi.
"Alang-alang dah ada kau tonggeng sekarang", arah Wafi kepada Amir.
Amir hanya menuruti sahaja arahan daripada Wafi.Dia sudah redha dan pasrah dengan apa yang akan dilakukan Wafi ke atasnya.Wafi mula memainkan batangnya yang tegang itu pada muka pintu lubang punggung Amir.Wafi mula meminta Amir memberikan sedikit air liurnya untuk di gunakan sebagai pelincir utk menembusi lubang punggungnya.
Perlahan lahan Wafi cuba memasukkan batangnya ke dalam punggung Amir.Meskipun ini bukanlah kali pertama Amir menadah punggungnya untuk Wafi,tetapi kesakitan itu tetap Amir rasai memandangkan saiz batangnya yang besar.Wafi pula meminta Amir untuk bertahan sedikit sementara dia dapat menembusi lubang punggungnya yang ketat.
"Argghh arghh sakit fi", jerit Amir ketika itu.Wafi mula mendayungkan batangnya dengan laju ke dalam punggung Amir.Meskipun punggung Amir dia rasakan ketat,tetapi dia tetap memaksa dengan menekan batangnya dengan kuat ke dalam lubang punggung kawannya itu.Jeritan kesakitan mula keluar dari mulut Amir dan Wafi terpaksa menutup mulut Amir dengan spender milik Shauki yang berjenama EDWIN itu.
Amir kemudian dapat merasakan lubang punggungnya telah ditembusi sesuatu yang besar dan tumpul.Wafi terus mendayung batangnya dengan laju,teriakan Amir membuatkan dirinya lebih bernafsu.Dia mula merasai cengkaman punggung Amir yang semakin dapat menerima kehadiran batangnya yang bersaiz 7 inci itu.Nafasnya semakin laju dan akhirnya dia menghentakkan batangnya ke lubuk punggung Amir dengan lebih kuat sambil memuntahkan air maninya yang likat ke dalam punggung Amir.
Amir memegang punggungnya ketika Wafi menarik keluar batangnya.Jelas punggungnya dalam keadaan kesakitan,Wafi juga dapat melihat tompokan air mani Amir yang terpancut di dinding ketika dia mendayungnya.Wafi tahu inilah peluang untuk dia merasai tubuh Amir dengan sepuasnya.Sudah lama dia tidak merasakan lubang,cukup lama juga dia bertahan ketika dia bertugas sebagak warden di sekolah.
Ketika Amir terbaring menahan kesakitan,Wafi mula menghampiri Shauki yang masih tidak sedarkan diri.Wafi selepas itu meramas dan melancapkan kembali batang Shauki sehingga tegang.Ternyata ubat itu memberikan kesan yang amat mujarab kepada Shauki.Amir yang lemah ketika itu hanya mampu melihat sahaja aksi yang bakal dimainkan oleh Wafi.
Wafi meletakkan alas di bawah punggung Shauki.Dirinya kini sudah berada di celah-celah punggung Shauki.
Batangnya yang bersaiz 7 inci itu telah pun berada di muka pintu lubang punggung Shauki.Dia kemudian menekan batangnya ke dalam lubang keramat pemuda berasal dari Kajang itu.Kepala Shauki terangkat dan jeritan kesakitan juga mula keluar dari mulutnya dengan nada yang perlahan.
Wafi mula mendayungkan batangnya ke dalam punggung Shauki yang sedang menahan kesakitan.Apa yang pasti,dia masih tidak akan sedarkan diri walaupun ketika ini ada sesuatu yang memasuki lubang punggungnya ketika ini.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.