Sesi persekolahan telah pun bermula hampir sebulan selepas tamat cuti penggal pertama.Para pelajar di sekolah ini meneruskan rutin harian mereka seperti biasa.Begitu juga dengan guru dan kakitangan di sekolah ini.Aku meneruskan pengajaranku seperti biasa,mengajar subjek sejarah bagi pelajar Ting 3.
Kebelakangan ini jadualku bekerja di sini amat padat.Apatah lagi pada sebelah petang aku perlu memantau latihan ahli pasukan rumah biru untuk kejohanan sukan sekolah nanti.Melihat profil ahli pasukan rumah biru,kami bukanlah pencabar kejuaraan untuk tahun ini,tapi aku akan cuba sedaya upaya menempatkan rumah biru dalam kedudukan yang baik.
Anas yang bertindak sebagai ketua pasukan biru memberikan senarai nama ahli pasukan biru yang berkebolehan untuk menyertai acara sukan pada kejohanan itu nanti.Pening juga aku apabila terpaksa memilih peserta itu nanti,kerana kebanyakkan ahli rumah biru bukanlah yang aktif bersukan seperti Danish.Hanya Anas dan Syafiq sahaja yang berkebolehan.
"Terima kasih sebab hadir hari ni.Macam korang semua tahu tak lama lagi hari sukan sekolah.Aku faham situasi ahli rumah sukan ni macamana. Tapi kita ada maruah dan kita perlu jaga maruah kita.Dari list yang Anas bagi kat aku,tak sampai separuh ahli yang letak nama untuk join sukan ni. So hari ni aku terpaksa kumpul korang semua untuk pastikan ada antara korang yang sudi jadi peserta masa hari sukan tu nanti." Ucapku ketika aku mengumpulkan mereka semua di Dataran KHB.
"Bukan kitorang tak nak join cikgu.Tapi kalau kalah macamana?", tanya seorang pelajar kepadaku.
"Kau boleh mati ke kalau kalah?", tanyaku kembali sambil di sambil gelak tawa.
"Okay guys,ni aku serius.Sama ada korang menang atau tidak itu bukan masalahnya.Tapi yang penting adalah keberanian korang,jati diri korang. Sebagai cikgu yang jaga korang,aku pun kena sedar apa kemampuan rumah biru ni.Aku cuma nak korang berani dan enjoy masa games.Itu je", Kataku lagi kepada mereka semua.
Selepas mendengar ucapanku,ramai pelajar yang pada awalnya tidak mahu menyertai acara ketika itu meletakkan nama masing-masing.Aku lega dan boleh tersenyum dengan kesedaran diri mereka.Latihan telah dimulakan dan aku memantau perkembangan mereka semasa latihan.
Ibubapa dan penjaga mula memenuhi tempat duduk di dalam khemah untuk memberikan sokongan kepada anak-anak mereka.Para pelajar masing-masing berusaha keras untuk memenangi pertandingan yang mereka sertai.Tamat acara,rumah biru diumumkan sebagai pemenang di tempat kedua.Sebagai seorang guru yang ditugaskan untuk menjaga rumah biru,aku sangat gembira dengan pencapaian ini.
--------------------------------------------------------------
Sedang pelajar dan guru yang lain berada di padang,lain pula ceritanya buat Fazreen dan kekasihnya Julia. Dalam diam-diam mereka meninggalkan kawasan padang dan bertemu di dalam kelas.Mereka berdua saling mengungkapkan rasa cinta dan sayang di antara satu sama lain.Bibir mereka berdua mula bertautan. Tangan Fazreen mula menyelak ke dalam baju dan meramas payudara Julia.Manakala kekasihnya itu mula menjalarkan tangannya meramas batang Fazreen.Seluar Fazreen mula dilondehkan dan Julia meneruskan kerjanya mengulum batang Fazreen bersaiz 6 inci itu.
"Erm ermm arghh sedap sayang,laju lagi",rintih Fazreen.
Julia terus rakus menghisap batang kekasihnya itu.Fazreen ketika ini menikmati kenikmatan dan kesedapan layanan dari Julia.Tangannya tidak henti-henti menekan kepala Julia.
Batang Fazreen mula berdenyut,segera dia mencabut batangnya dan melepaskan air maninya pada wajah Julia.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.