"Bang,jumpa tak ubatnya?", tanya Shauki dengan suara yang lemah.
"Jumpa Ki.Kejap", jawab Amir.
Shauki dalam keadaan tidak sihat hari ni.Semasa bekerja tadi,Amir menyedari langkah kaki Shauki tidak stabil dan lantas menegurnya.Atas nasihat Isa, Amir membawa dan memapah Shauki masuk ke bilik Wafi di ruang rehat.
Ketika Amir menyelongkar laci Wafi untuk mencari panadol,Amir terjumpa botol yang mengandungi Pil Perangsang dan Ubat Tidur yang dibeli Wafi dahulu ketika bercuti di Johor.
Amir yang ketika itu bercelaru fikirannya sedang berfikir untuk merawat Shauki atau memuaskan nafsunya sekali.Amir memberikan kepada Shauki 2 biji ubat,satu adalah ubat tidur dan satu lagi adalah ubat perangsang seks. Shauki terus meminum air yang dihulurkan Amir dan terus menelan ubat tersebut tanpa rasa curiga.Tidak lama kemudian,dengkuran Shauki mula kedengaran.
Wajah tampan Shauki betul-betul membuatkan nafsu ghairah Amir kembali.Sudah lama dia meninggalkan perbuatannya ini.Kali terakhir adalah ketika Wafi menutuhnya di ruang tamu rumah Shazuan tahun lepas.Dia mula menghampiri Shauki yang sedang lena berdengkur ketika itu.
Amir mengerakkan badan dan menampar wajah pemuda berusia 24 tahun itu,tetapi Shauki masih tidak sedarkan diri.Ternyata ubat yang diberikan telah memberikan kesan segera kepada Shauki.Amir mula mencium bibir Shauki sambil meramas batang pengganti Wafi di sini yang masih belum tegang.Tetapi Amir dapat merasakan Shauki mempunyai batang yang cukup tebal.
Dengan rakus dia mula menanggalkan baju dan seluar Shauki.Amir hanya membiarkan Shauki dalam keadaan memakai spender sahaja.Dia mahu mencuci mata dahulu melihat keindahan tubuh Shauki yang separuh bogel itu.Kini benjolan Shauki hanya ditutupi dengan spender berjenama RENOMA berwarna merah yang di pakainya pada hari ini.
Amir memandang Shauki dengan penuh nafsu,dalam masa yg sama dia terus membogelkan dirinya.Dia yakin sebelum dirinya,Wafi telah pun menutuh pemuda berusia 24 tahun ini. Jika tidak bagaimana pil perangsang dan ubat tidur itu ada dalam simpanannya.Amir mula melondehkan spender Shauki dan mula mengulum batangnya yang tebal itu.Ternyata ubat perangsang itu berjaya membuatkan
batang Shauki tegang meskipun dia tidak sedarkan diri langsung ketika ini. Amir memperagakan kemahirannya dengan menghisap batang Shauki bersaiz 6 inci itu sehinggalah air mani pemuda itu terpancut dalam mulutnya.Amir kemudian menyerang telor Shauki dengan jilatan dan gigitan,
membuatkan punggung Shauki terangkat menahan kesedapan.
Kemudian dia menjilat lubang punggung Shauki yang mempunyai bulu halus itu.Perbuatan Amir seolah membuatkan Shauki kembali bernafsu dan batangnya kembali tegang.Di kemudian memanjat tubuh dan berada di atas badan Shauki.
Seterusnya dia menurunkan punggungnya dan menekan punggungnya ke atas batang Shauki yang telah tegang ketika itu.Kaki Shauki terangkat,Amir dapat melihat riak muka Shauki seolah sedang merasai sesuatu yang sempit pada batangnya.
Amir terus dia menghayun punggungnya pada batang Shauki sambil memandang wajah pemuda yang manis itu.Amir menikmati kesedapan batang Shauki yang telah memenuhi ruang punggungnya.Dalam masa yang sama dia meletakkan tangan Shauki di batangnya dan melancapkan batangnya sendiri mengunakan tangan Shauki.
Amir dapat merasakan batang Shauki mula berdenyut.Tidak lama kemudian kaki Shauki terangkat sekali lagi dan Amir dapat merasakan tembakan air mani Shauki yang padu itu telah pun dilepaskan ke dalam lubangnya."Erm arghh arghh arghh pancut", jerit Amir apabila memancutkan air maninya.Tembakan air mani Amir begitu jauh sehingga mengenai wajah Shauki kerana dia memang sudah lama tidak melancap.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.