P32 : URUT

650 18 1
                                    

Loceng sekolah telah pun dibunyikan tanda sesi persekolahan hari ini telah pun tamat.Perutnya sudah mula berbunyi kerana lapar.Dari pagi lagi dia tidak menjamah apa-apa.Dia berharap ada rakan-rakannya yang lain ada membekalkan makanan untuknya dari dewan makan.

"Bang,ni bekal yang abang suruh bungkus", Kata Faruk pelajar Ting 2 kepada Fazreen.

Fazreen mengambil bekal itu dan membawa pulang ke asrama untuk diberikan kepada Danish yang tidak sihat.Sebentar tadi dia ada memaklumkan kepada Muhaimin dan Cikgu Amin yang dia akan menemani Danish di dalam bilik,tambahan pula dia malas untuk mengikuti kelas prep petang.

Ketua Asrama itu mula memasuki perkarangan asrama,kereta Cikgu Wafi tiada di kawasan parkir.Baru dia teringat yang wardennya itu bercuti pada hari ini.Dia kemudian mula menaiki tangga dan menuju ke bilik Danish.
"Weh bangun,makan dulu ni", Kejut Fazreen kepada Danish yang sedang tidur.

Danish membuka matanya selepas dikejut oleh Fazreen.Dia kemudian mengambil bekal yang dihulurkan oleh rakan setingkatannya itu dan menikmati hidangan tersebut dengan begitu berselera sekali.
"Kaki kau tak okay lagi ke?",tanya Fazreen kepada Danish yang berjalan terhincut semasa membasuh tangannya di tepi tingkap.

"Okay sikit tapi bengkak ada lagi",Balas Danish.

Fazreen menawarkan diri untuk mengurut kakinya dan Danish bersetuju.Manalah tahu dengan bantuan Fazreen bengkak di kakinya boleh surut dan dia boleh berjalan seperti biasa.Tambahan pula dia tidak mahu ketinggalan ulangkaji di dalam kelas kerana peperiksaan SPM semakin hampir.

Dia kemudian diarahkan Fazreen untuk berbaring dalam keadaan meniarap.
Dia kemudian dapat menghidu minyak bam yang digunakan Fazreen untuk mengurutnya.Danish berasa selesa ketika itu semasa di urut oleh Fazreen.
Dalam dia tidak sedar,Fazreen sedang merenung tajam punggungnya.

Kali terakhir dia menutuh punggung Cikgu Wafi adalah kira-kira 2 bulan yang lalu di dalam bilik warden.Itu merupan kali kedua dia merasai nikmat lubang punggung cikgunya itu selepas peristiwa di hotel Port Dickson.
Punggung Danish yang bulat itu sememangnya membangkitkan nafsu ghairahnya ketika ini.

Lama kelamaan tangannya mula merayap sehingga ke betis kawannya itu.Danish yang ketika itu sedang menikmati urutan Fazreen terkejut apabila tangan kawannya itu mula mengusap punggungnya.Dia kemudian merasakan Fazreen telah menindih tubuhnya dengan nafas yang kencang.

Batang Fazreen telah pun tegang di atas punggung Danish yang ditindihnya ketika itu.Kepaduan punggung Danish benar-benar membuatkan dirinya bernafsu ketika ini.Danish pula tidak melawan kerana dia sendiri sudah berasa seronok diperlakukan begitu.

Fazreen mula menyerang Danish dengan menjilat lehernya.Kawannya itu hanya mampu merintih kesedapan sahaja ketika diperlakukan begitu.Tidak lama kemudian Fazreen mula menanggalkan seluar sekolahnya.Dia turut menanggalkan seluar pendek yang di pakai oleh Danish.Hanya spender berwarna turqoise sahaja yang menutupi punggung kawan setingkatannya itu.

Spender Danish mula dilucutkan,
kemudian dia dapat merasa Fazreen ada meludah sesuatu di punggungnya.
"Arghh arghh pedih Fazreen", rintihnya apabila dia merasai batang Fazreen cuba menceroboh ke dalam lubang punggungnya.

"Sabar eh Danish.Sekejap je rasa sakit tu.Kejap lagi mesti kau rasa puas." Pujuk Fazreen kepadanya.

"Ermmm arghh argghh sa...." Danish tidak dapat menghabiskan rintihannya apabila spender Fazreen disumbatkan ke dalam mulutnya,malah tangan kawannya itu turut menutup mulutnya ketika ini.

Fazreen mula menghenjut batangnya ke dalam lubang sempit punggung Danish.Dia merasakan kesedapan yang luar biasa sekali,apatah lagi dia adalah orang pertama yang menyuakan batangnya ke dalam punggung Danish.
Kemutan punggung Danish sudahpun longgar dan ketika ini keseluruhan batang Fazreen telah berada di dalam punggung yang padat itu.

Henjutan Fazreen semakin laju.Lubang punggung Danish sudah menerima kehadiran batang kawannya itu.Kedua duanya sedang merintih kesedapan ketika ini cumanya rintihan Danish tidak kedengaran kerana mulutnya disumbat dengan spender Fazreen.

Fazreen mula merasakan batangnya berdenyut ketika ini,dia terus menhenjut punggung Danish sekuatnya dan melepaskan air maninya ke dalam lubang punggung kawannya itu.Dia kemudian mencabut batangnya dan terbaring di sebelah Danish ketika itu.

Danish mula memusingkan tubuhnya. Lubang punggungnya terasa seperti dipenuhi air benih Fazreen.Dia memandang Fazreen yang kepenatan disebelahnya.Danish juga berasa puas kerana dia turut memancutkan air maninya ketika batang Fazreen mengenai g-spotnya.

GURU 2017Where stories live. Discover now