P26 : MENYERAH

604 15 0
                                    

Aku sedang memuatkan pakaianku ke dalam bonet kereta ketika ini.Pada hari ini aku akan pulang ke rumah Shazuan, tambahan pula minggu ini Cikgu Amin yang akan bertugas sebagai warden.
Sedang aku memuatkan barang dalam keretaku,Fazreen pelajar Tingkatan 5 menghampiriku.
"Kau nak apa Fazreen?", tanyaku kepadanya selepas aku menyedari kehadirannya.

"Kalau betul gambar tu ada kat cikgu, saya setuju untuk buat apa yang cikgu nak hari tu?", Jawabnya perlahan.

"Aku nak balik dah ni.Aku pun malas nak fikir dah pasal tu." Jawabku ringkas.

"Cikgu,tolonglah cikgu.Saya betul-betul nak gambar tu balik", rayu Fazreen lagi.

"Masalahnya minggu ni aku cuti.Buat apa pulak aku nak lepak kat bilik warden tu kalau aku cuti.Aku nak balik rumah", Jawabku dengan nada yang keras.

"Saya ikut cikgu balik.Asalkan saya dapat balik gambar tu.Tolonglah cikgu", Rayunya lagi kepadaku.

Aku memikirkan kembali cadangan Fazreen.Elok juga jika aku dapat menikmati tubuh remaja ini di luar,apatah lagi di tempat yang aku rasakan selamat dan privacy.Di sini aku bimbang diganggu dengan ketukan pintu oleh penghuni asrama yang mahu menemuiku.

"Masalahnya aku hari Isnin baru datang sini balik mengajar,bukan esok hantar kau balik sini", Terangku kepada Fazreen.

"Saya sanggup cikgu asalkan saya dapat balik gambar tu.Tolonglah Cikgu", Sekali lagi Fazreen merayu.

"Kau nampak Fitri tu? Dia nak balik tak silap.Mintak dia tumpangkan kau sampai kat bustand simpang depan.Aku tunggu kau kat situ."Arahku kepada Fazreen.

Aku terus menuju ke tempat yang aku maksudkan kepada Fazreen sebentar tadi.Sampai sahaja aku di situ,aku melihat Fazreen telah setia menungguku di situ dengan berpakaian seragam sekolah tadi sambil menjinjing beg galasnya.Aku memberhentikan kenderaanku di tepi dan Fazreen mula memasuki keretaku.

Aku mahu memenuhi masa rehatku dengan menikmati tubuh Fazreen sepuas-puasnya.Tetapi aku tidak mahu melakukan perkara itu di rumah Shazuan atau di Dusun Sahabat.Aku mahu melakukan perkara itu di luar dari daerah ini.Sepanjang perjalanan Fazreen langsung tidak berbual denganku,dia hanya mendiamkan diri sahaja.

Aku telah pun tiba di sebuah hotel yang bertaraf 5 bintang di Port Dickson.Aku tidak kisah membayar mahal dengan menginap di sini,asalkan aku dapat merasakan kepuasan setanding dengan harga yang aku bayar.Selesai mendaftar aku terus menuju ke bilik.
Fazreen mengekoriku dari belakang.

Bilik yang ku tempah adalah bilik premium suite yang mempunyai katil king di dalamnya.Selain itu kedudukan yang mengadap pantai memberikan pemandangan yang menarik buatku.
Fazreen juga seolah terkaku apabila aku menempah bilik ini untuk kegunaan kami berdua.

"Duduklah dulu.Ni aku nak tanya kau, ada sesiapa tak yang tahu kau keluar dengan aku ni?", tanyaku kepada Fazreen.

"Takde cikgu.Saya cakap saya balik rumah tumpang Fitri", Jawab Fazreen jujur.

Aku juga bertanyakan kepadanya mengenai sejauh mana hubungannya dengan Julia.Fazreen memberitahuku bahawa hubungannya dengan Julia telah bermula ketika mereka masih berada dalam Tingkatan 3 lagi.

Fazreen juga memberitahuku bahawa mereka mula melakukan oral seks ketika berada dalam Tingkatan 4 semasa ketiadaan pelajar lain di dalam kelas atau perpustakaan.Hubungan seks mereka pula bermula pada akhir tahun lepas dan kali pertama mereka melakukannya ketika di rumah Julia semasa ketiadaan keluarganya.

Aku mendengar cerita Fazreen dengan penuh minat.Tidak ku duga pelajar harapan sekolah ini begitu berani melakukan hubungan seks dengan kekasih yang sama sekolah dengannya. Bagaimanapun aku amat kagum dengan cara mereka berdua yang bijak menyembunyikan hubungan mereka daripada diketahui orang lain.

GURU 2017Where stories live. Discover now