Aku kembali ke Dusun Sahabat dan menguruskannya seperti biasa.
Meskipun aku perlu hadir ke sekolah seperti biasa,tetapi waktu lapangku begitu banyak memandangkan ketika ini adalah musim cuti sekolah penggal pertama.Tempahan chalet dan bilik kabin penuh ketika ini,kehadiran pengunjung yang beriadah di sini juga semakin ramai.Ketika ini aku sedang berjalan jalan di kawasan asrama yang sunyi tanpa penghuninya.Tujuanku hanya satu,aku mahu memeriksa sekiranya ada apa-apa kerosakan di dalam bilik.Tugas membaik pulihnya aku serahkan kepada Bang Radzi.Sedang aku masuk ke bilik Utarid,perhatianku terarah kepada sebuah locker.
Locker itu adalah milik Fazreen,ketua asrama pada tahun ini.Timbul sesuatu di fikiranku ketika ini.Memandangkan locker di asrama ini mengunakan locker besi,mudah sahaja untuk sesiapa membukanya walaupun locker itu terkunci.Aku membuka locker Fazreen menggunakan skrewdriver sahaja.
Locker Fazreen sudah terbuka dan aku mula menyelongkar lockernya.Manalah tahu aku ada menemui sesuatu.Locker Fazreen begitu kemas susunannya mengigatkan diriku sewaktu menjadi penghuni di asrama ini ketika dahulu.
"Fuhh,brand DIESEL kau pakai", kataku sendiri ketika memegang spender Fazreen.Aku sememangnya berminat dengan spender lelaki,tetapi aku lebih suka jika spender itu belum di basuh.Bau masam spender itu akan membuatkan nafsuku berahi.Aku tidak bercadang mahu mencuri spender tersebut,jadi aku meletakkannya kembali.Sedang aku memeriksa apa lagi yang ada di dalam lockernya,tanganku terpegang satu sampul.
Sampul itu diletakkan dalam keadaan tersorok dalam celah-celah lipatan baju.Aku mengambil sampul itu dan mengeluarkan isinya.Aku begitu terkejut melihat isi dalam sampul tersebut.Rupanya itu adalah gambar Julia,pelajar Ting 5 dalam keadaan memakai coli dan spender sahaja.Ada juga gambar mereka bersama yang masing-masing berada di atas katil.
Aku mengeleng kepalaku.Tidak ku sangka Fazreen yang berpewatakan baik itu mempunyai sisi gelap tersendiri.Melihat gambar mereka berdua,batangku tiba-tiba sahaja tegang.Aku menangkap gambar ini mengunakan camera handphoneku, kemudian aku meletakkannya kembali dan menutup kembali locker Fazreen.
--------------------------------------------------------------
Fazreen memang seorang yang popular di sekolah ini dalam kalangan pelajar dan guru-guru.Dia bukan sahaja cemerlang dalam akademik,bahkan cemerlang dalam sukan juga.
Ketampanan wajah dan fizikalnya yang sempurna menjadi sebab dirinya begitu digilai di sini.Meskipun begitu,anak jati kelahiran Tampin itu tidak pernah meninggi diri.Hampir setiap masa, dia akan melemparkan senyuman kepada sesiapa pun.Ada khabar angin mengatakan Julia merupakan kekasih hatinya di sekolah
ini.Julia merupakan rakan satu betch dengan Fazreen yang berada dalam Ting 5.Selain memiliki wajah yang menawan,pelajar perempuan itu turut memiliki bentuk tubuh yang mampu meruntuhkan iman sesiapapun. Punggungnya cukup menarik dan memiliki payudara yang cukup mengiurkan.Fazreen dan Julia juga tidak pernah mengiyakan dan menafikan mereka mempunyai hubungan istimewa.Oleh sebab itu cerita mengenai hubungan mereka sentiasa menjadi khabar angin di sini.Mereka berdua memang bijak menyembunyikan hubungan mereka. Berkali kali juga mereka melakukan hubungan seks sama ada di sekolah ataupun di luar ketika waktu cuti.
Perasaan cinta mereka hanya dipengaruhi oleh nafsu sahaja semata mata.Julia sememangnya hebat ketika berada di ranjang,dia akan melayan sahaja permintaan Fazreen.Meskipun Fazreen pernah menutuh lubang burit Julia,sekalipun dia tidak pernah melepaskan air maninya ke dalam lubang keramat kekasihnya itu. Setiap kali mereka melakukan hubungan seks,pasti Fazreen akan memakai kondom.Mereka juga sering merakamkan aksi mereka pada handphone masing-masing untuk dijadikan modal melancap.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.