P28 : KEPUASAN BERGANDA

748 18 1
                                    

Aku bersandar di katil sambil memberi peluang kepada Fazreen untuk bernafas.Tidak lama kemudian aku kembali menyerang pelajar Tingkatan 5 itu dalam keadaan dia sendiri tidak bersedia.Serangan mengejut dariku membuatkan dirinya dalam kelemasan ketika ini.Aku menarik tubuh Fazreen hingga ke hujung katil dan meletakkan kedua belah kakinya dia atas bahuku.

Tanpa sebarang insyarat aku terus memasukkan batangku sekali lagi ke dalam punggungnya.Rintihan kesakitan Fazreen membuatku semakin ghairah. Aku mengigit putingnya sehingga dia mengeliat kegelian.Dapat aku merasakan batangnya yang kendur tadi  kembali tegang.Aku meludah air liurku dan melancapkan batangnya.Ternyata kini dia menikmati kenikmatan dalam kesakitan.

Aku terus menghenjut Fazreen tanpa belas kasihan dan ketika ini.Air mani Fazreen sudah pun terpancut keluar membasahi six packnya.Aku menarik keluar batangku dan terus memancutkan air maniku ke dalam mulutnya.Aku tersedar dari lenaku,Fazreen masih berada di sebelahku sedang lena.

Batangnya separuh tegang mungkin kerana aircond yang sejuk.Mulutku terus mengulum batangnya dan lama kelamaan batangnya telah tegang sepenuhnya.Fazreen juga sudah sedar tetapi jelas kepenatan terpancar jelas pada wajahnya.Sama seperti tadi,aku menurunkan punggungku ke arah batangnya.Aku mengoyangkan punggungku sehingga Fazreen merintih kesedapan.

Kini tangan Fazreen mencengkam punggungku dengan erat.Setiap pergerakan dari punggungku pasti menerbitkan rintihan kenikmatan daripada mulut remaja berusia 17 tahun itu.Aku merasai batangnya mulai mengembang dan tembakan peluru air mani Fazreen mula memenuhi lubang punggungku.

Tetapi aku tidak berhenti malah aku terus melakukan dayungan kepada batangnya.Aku suka melihat wajah Fazreen menahan derita,aku terus memperhebatkan pergerakan punggungku ke dalam batang Fazreen sehingga batang Fazreen kendur kepenatan.

Untuk round ini sahaja aku dapat merasakan sudah 4 kali Fazreen membuang air maninya ke dalam punggungku.Setelah itu aku meletakkan tangan Fazreen pada batangku dan meminta dia melancapkanku.Meskipun dia kepenatan tetapi dia berusaha melayani permintaanku.Tidak lama kemudian aku memancutkan air maniku yang pekat dan likat di wajahnya yang tampan.Aku dan dia saling membalas ciuman dan bersama menikmati rasa air maniku pada lidah masing.Selepas itu kami berdua tertidur kepenatan dengan air mani kami bersepah di atas cadar dan tubuh masing-masing.
--------------------------------------------------------------
Fazreen tersedar daripada tidurnya.Dia berasakan badannya begitu lemah dan punggungnya begitu sakit ketika ini. Di sebelahnya pula adalah Cikgu Wafi yang masih lena tidur memeluknya.
Dia meraba tubuhnya dan dia dapat melihat kesan tompokan mani ada di sekitar tubuh mereka berdua.

Nafsu jahat tadi masih menguasai dirinya.Dia melihat punggung cikgunya yang montok itu dan dia kembali bernafsu.Dia kembali mengambil botol KY-Gel dan memicitnya keluar dan melumurkannya pada punggung cikgu muda itu.

Cikgu Wafi yang sedang lena ketika itu terkejut apabila dia dapat merasai tusukan yang amat kasar menujah lubang punggungnya.Apabila dia memalingkan wajah,dia melihat anak muridnya itu sedang ghairah menghenjut lubangnya.Cikgu Wafi terus mengangkat punggungnya dalam posisi doggie dan Fazreen terus melakukan henjutan yang laju.

Mereka berdua ketika ini sama-sama sedang hanyut menikmati kesedapan asmara hubungan songsang mereka.
Air mani Cikgu Wafi sudah pun memancut apabila tujahan Fazreen mengenai G-spotnya.Fazreen yang melayan kesedapan lubang cikgunya itu mula merasakan getaran pada tubuhnya.Dia kemudian melepaskan air maninya yang banyak ke dalam lubang Cikgu Wafi.

Mereka berdua kini tersenyum kepuasan dan memuji kehebatan masing-masing.Tiada lagi perasaan malu pada diri Fazreen.Dia mula selesa bercumbu dengan cikgunya itu.Cikgu Wafilah paling beruntung,akhirnya dia dapat merasai lubang nikmat remaja St8 itu dan merubah watak pelajar itu kepada gay seperti dirinya.

GURU 2017Where stories live. Discover now