P11 : ADHAM

582 15 0
                                    

Adham ditempatkan di dalam bilik yang sama dengan ketua asramanya, Fazreen.Dia juga menpunyai seorang kawan rapat yang berada dalam kelas yang sama iaitu Sofi.Mungkin kerana itu mereka mempunyai hubungan yang sangat akrab.Mereka selalu dilihat bersama ke mana jua.

Pada sebelah petang pula semua penghuni dibenarkan utk melakukan aktiviti riadah di padang.Ada yang bermain badminton dan bola tampar.Tetapi Adham suka bermain bola sepak kerana itu sahaja permainan sukan yang dia tahu.Bagi penghuni asrama yang tidak mahu beriadah,
mereka dibenarkan membuat aktiviti lain asalkan tidak menyalahi peraturan yang ditetapkan.

Suatu petang ketika Adham pulang dari bermain bola,dia melihat seniornya,
Fazreen menanggalkan baju dan seluar sukannya di hadapannya.Adham ketika itu berasa seolah dipukau apabila melihat bentuk fizikal seniornya itu.
Paling mencuri tumpuan apabila Fazreen memakai spender sahaja di hadapan Adham.Adham menahan sahaja air liur dan dia dapat merasakan batangnya telah tegang.

Adham sendiri tidak tahu bagaimana perasaan itu boleh timbul,adakah dia benar-benar mula meminati kaum sejenis? Dia cuba melawan bisikan syaitan yang bermain di telinganya.
Segera dia memalingkan muka dan beredar dari situ.

Dia termenung,iya memang dia duduk di asrama dan biasalah apabila melihat kawan-kawan yg lain berspender sahaja didalam bilik.Tetapi mengapa dia bernafsu apabila melihat Fazreen dalam keadaan sedemikian? Dia tidak sedar bahawa naluri kewanitaan di dalam dirinya sejak kecil dulu adalah penyebab dia mempunyai perasaan sebegitu.

Fazreen merupakan seniornya.Usia Fazreen tua 4 tahun dari usianya.
Mempunyai tubuh badan yang slim dan tinggi.Dia berkulit kuning langsat dan Adham yakin dia mempunyai batang yang sedap dan enak untuk dikulum.
Selain itu juga dia merupakan pemain bolasepak dan olahraga di sekolah.Dia juga mempunyai rupa paras yg menarik dan senyumannya yang manis,tidak pelik apabila dia diminati oleh pelajar perempuan di sekolah ini.

Beberapa hari selepas itu pada suatu petang selepas habis bermain bola,
Adham dan Fazreen sama-sama berjalan menuju ke  bilik mereka.
Fazreen yang tidak tahu mengenai naluri songsang yang terdapat dalam diri ahli biliknya itu berbual seperti biasa dengan Adham.Dalam masa yang sama juga Adham secara nakal seolah olah terpegang punggung seniornya itu,tetapi Fazreen mengabaikannya.Dia berasakan mungkin Adham tidak sengaja menyentuh punggungnya.

"Kau taknak mandi lagi ke Adham?", tegur Fazreen pada seniornya itu.

"Jap lagi lah bang,nak keringkan badan dulu.Takut berpanau pulak.", Jawab Adham.

"Okay,kau jangan lambat mandi pulak." Pesan Fazreen sebelum meninggalkan bilik.

Sebaik sahaja seniornya itu meninggalkan bilik,Adham terus menuju ke katil Fazreen dan menyelak pakaiannya tadi.Sebaik menjumpai spender Fazreen,Adham terus mengambil spender itu lalu membau di bahagian benjolan seniornya itu.Walaupun masam baunya,tetapi itu membangkitkan nafsu Adham.Segera Adham pergi ke tandas dan membawa spender Fazreen bersama.

Adham mengambil sabun dan melumurkan ke batangnya  dan melancapkan batangnya sendiri sambil membau spender Fazreen.Adham  membayangkan dia sedang membau batang Fazreen dalam keadaan dia berspender.Dalam masa yang sama juga dia membayangkan dirinya sedang mengulum batang ketua asramanya itu.

Tangannya semakin laju melancapkan batangnya sendiri.Buih sabun yang dia lumurkan pada batangnya tadi memang benar-benar membantu.
Adham ketika ini sedang berada di puncak ghairah sambil hidungnya rakus membau spender itu.

Air maninya mula memancut di atas lantai.Dia berasa cukup lega setelah memendam perasaan cukup lama.
Spender Fazreen tadi dia gunakan untuk mengelap air maninya yang masih meleleh di batangnya.Segera dia  kembali ke bilik untuk meletakkan kembali spender Fazreen,mujurlah Fazreen masih belum habis mandi ketika itu.

GURU 2017Where stories live. Discover now