Syafiq selaku ketua kelas sedang mengedarkan Buku Soalan Ramalan PMR Subjek Sejarah kepada rakan-rakannya yang lain di dalam kelas.Pelajar yang menerimanya ketika itu sangat terkejut apabila aku mengatakan buku yang diedarkan oleh ketua kelas mereka adalah pemberian percuma dariku.
"Okay semua,memandangkan lagi sebulan korang akan ada trial,aku nak korang lengkapkan semua soalan dalam buku ni.Aku taknak korang bayar,aku cuma nak korang siapkan je latihan dalam buku tu", Ujarku kepada para pelajar Ting 3 di dalam kelas.
"Cikgu,kalau sebulan mana cukup masa cikgu nak jawab semua soalan." Kata Fatin sambil diiringi dengan bunyi ketawa dari rakannya yang lain.
"Haaa nasib baik Fatin tanya.Aku bukan suruh korang jawab sendiri,aku suruh korang tiru jawapan dan salin balik je.Faham?", Kataku kepada mereka.
"Kalau macam tu cikgu apa guna cikgu bagi buku ni? Baik cikgu bagi jawapan je terus", Kata Zuhair pula kali ini.
"Buat je apa yang aku suruh,jangan banyak tanya", Balasku dengan nada yang agak tegas.
Keputusan Percubaan PMR telah diumumkan.Guru-guru di sini gempar apabila dimaklumkan subjek Sejarah mencatatkan keputusan yang paling cemerlang.Dari 47 orang pelajar Tingkatan 3,seramai 25 orang mendapat keputusan A dalam subjek tersebut.
Kejayaan tersebut sekaligus melonjakkan nama Cikgu Wafi di sini. Cikgu Habibah selaku pengetua menyampaikan ucapan tahniah kepadanya.Para pelajar yang menduduki peperiksaan itu seolah tidak percaya apabila mereka mendapat keputusan cemerlang.
"Aku macam tak percaya je dapat A subjek sejarah ni", Kata Zuhair kepada rakan-rakannya yang lain.
"Aku yang menyampah dengan subjek ni pun tak percaya,rasa macam senang je jawab soalan masa tu",Celah Fatin pula.
"Itulah korang,nanti jumpa Cikgu Wafi mintak maaf.Jasa dia jugak tu.Ada sebab kenapa dia bagi buku dan suruh tiru je untuk dapatkan jawapan." Sambung Syafiq pula.
--------------------------------------------------------------
Aku lega kerana eksperimenku pada pelajarku berjaya.Aku sedar sebelum ini cara mengajarku banyak diperli dan dipertikaikan oleh para pelajar dan guru senior di sekolah ini.Tetapi aku tetap yakin caraku akan menjadi dan akhirnya aku gembira dengan keputusan cemerlang yang dicapai oleh para pelajar dalam subjekku.Ketika ini aku bukan sahaja memberi tumpuan kepada pelajar PMR dalam subjek tersebut,tetapi aku juga turut membantu pelajar Ting 5 untuk mahir dan menguasai subjek Sejarah.Aku menggunakan cara yang sama kepada mereka semua.Aku berharap caraku sekali lagi dapat membantu pelajar ini menghadapi peperiksaan.
Dalam masa yang sama juga aku sering mencuci mata melihat Julia.Apatah lagi apabila aku terbayangkan gambar lucahnya bersama Fazreen yang berada dalam simpananku.Fazreen sudah pun jatuh ke dalam gengamanku dan aku berhasrat untuk membuat Julia jatuh pada pangkuanku.
Tentang hubunganku dengan Fazreen, sejak kejadian itu aku dan dia semakin akrab.Aku dan dia juga kadangkala melakukan aksi ranjang di dalam bilik warden sekiranya berkesempatan.Aku gemarkan Fazreen kerana dia boleh bertukar peranan sama sepertiku.Cuma aku berpesan kepada Fazreen agar perkara ini dirahsiakan daripada orang lain.
"Pandai makan pandai simpan cikgu", Katanya ketika itu sambil disambut dengan hilaian ketawa dari kami berdua.Begitu juga hubunganku dengan Syafiq. Dia sangat menghormatiku dan menganggapku seperti abangnya sendiri meskipun dia tidak tahu aku pernah mengerjakannya suatu ketika dulu.Sehingga kini aku masih mencari peluang untuk menikmati tubuhnya sebelum peperiksaan sebenar PMR bermula.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.