Aku kembali menyambung permainan FIFA dengan Syafiq.Sebentar tadi dia ada menghubungi ayahnya untuk bertanyakan waktu dia akan dijemput, ayahnya memaklumkan bahawa akan tiba di sini untuk menjemputnya sebelum pukul 9 malam.Dalam masa yang sama juga ayahnya mengucapkan terima kasih kepadaku kerana memberi kelonggaran kepada Syafiq untuk menetap di asrama sehari lagi.
Aku lega apabila mendengar jawapan ayahnya.Apatah lagi waktu untuk Syafiq pulang telah dapat dipastikan. Hajatku untuk merasai tubuh pelajar Tingkatan 3 ini bakal menjadi kenyataan sebentar lagi,apatah lagi selepas aku mengeluarkan perbelanjaan yang banyak untuk membeli bukunya.
Kali ini aku tidak lagi memberi muka kepada Syafiq.Aku tunjukkan kemahiranku yang sebenar untuk menewaskan dia.Ternyata tekanan terlihat jelas pada wajah Syafiq.Untuk mengawal tekanan tersebut dia meminum air dengan jumlah yang banyak.
Syafiq semakin kuat menguap,jelas sekali dia terlalu mengantuk ketika ini.
Dia betul-betul menahan matanya untuk bermain games ketika ini,berkali juga dia mengesat matanya yang sudah berair itu.
"Sambung esok lah cikgu.Asyik kalah je."Luah Syafiq kecewa."Tadi kau dah selalu menang.Kali ni bagi aku menang pulak.Kau pun dah berapa kali dah menguap." Kataku kepadanya.
"Tu lah ngantuk sangat.Lagipun malam semalam saya tidur lewat.Ingat nak sambung tido petang tadi tapi tak dapat pulak", Jawab Syafiq sambil meletakkan joystik di atas meja TV.
"Kalau macam tu kau tidurlah dulu.Aku nak kemas-kemas jap." Jawabku lagi.
Aku membawa jug yang berisi minuman yang telah habis di minum Syafiq semasa dia leka bermain permainan video tadi.Aku ada meletakkan 3 pil ubat tidur di dalam jug tadi,ini adalah kali pertama aku meletakkan pil tersebut dalam kuantiti yang banyak.
Aku mula menghampiri Syafiq yang sudah lena.Setelah lama aku menyimpan hasrat,akhirnya pada malam ini impianku bakal tercapai.Aku membuka bajunya terlebih dahulu dan mengentel putingnya.Bibirnya ku serang dan aku menciumnya dengan ghairah sekali.Muka jantan Syafiq benar-benar membuatkan diriku terpesona.
Aku mula berani meraba Syafiq kerana dia pasti tidak sedar apa yg telah berlaku.Aku dengan berani membuka seluar sekolah yang dipakainya.
Benjolan padat Syafiq berada di hadapanku dengan spender berjenama HUGH PUPPIES yang berwarna spender hijau.Aku mula mengemam benjolannya yang wangi itu dengan penuh nafsu.
Spendernya telah aku lucutkan dan aku mengulum batang Syafiq yang berbulu lebat itu.Kulumanku membuatkan batangnya menjadi tegang dan aku dapat merasai air mazi Syafiq telah pun keluar dari batangnya yang bersaiz 4.5 inci itu.Aku melajukan lagi hisapan ku dan akhirnya aku dapat merasakan batangnya berdenyut.Aku berhenti mengulum dan melancapkan Syafiq dengan laju dan akhirnya Syafiq memancutkan air maninya yang banyak dan likat.Aku memusingkan tubuh Syafiq dalam posisi meniarap.
Kemudian aku menyelitkan bantal di bawah pingggangnya.Air mani Syafiq yang melekat di tanganku dicalitkan ke lubang punggungnya dan batangku yang sudah disarung kondom.Aku tidak mahu meninggalkan sebarang bukti kerana itu aku mahu berhati-hati.Kemudian dengan perlahan lahan aku menekan batangku ke dalam punggung Syafiq yang sempit itu.
"Arghhh sedapnya bontot kau Pik," bisikku sendiri.Meskipun lubangnya sempit,air mani Syafiq aku calitkan tadi memudahkan pergerakan masuk batangku ke dalam lubang punggungnya.Syafiq mula merintih dengan suara perlahan dan tangannya mula mencengkam cadar dalam keadaan yg lemah,seolah mahu melarikan diri dariku.
Aku tidak peduli,aku teruskan hayunanku dengan lebih laju.Secara tidak sengaja aku menarik rambut Syafiq kerana terlalu ghairah.Batangku mula merasai kepadatan lubang punggung pelajar Tingkatan 3 itu dan kemudian aku memancutkan air maniku ke dalam lubang punggungnya.
Cengkaman tangannya ke atas cadar juga dia sudah lepaskan.Aku kembali memusingkan tubuh Syafiq kembali mengadapku.Batangnya yang sudah kendur itu masih melekit dengan air maninya.Bantal tadi masih berada di bawah punggung pelajarku itu.Aku memautkan kedua kakinya ke lenganku.Aku membiarkan batangku yg separuh tegang bermain main di muka pintu punggung Syafiq.Apabila batangku telah tegang sepenuhnya,aku terus menghayunkan batangku ke arah lubang punggungnya.
"Argghh argghh sedap Shapiq,lama dah aku nak dapatkan kau,sedap lah babi",jeritku sendiri.
Aku melajukan hentaman ku ke punggungnya,aku menusuk lubang punggung Syafiq tanpa belas kasihan.
Dalam masa yang sama aku melancapkan kembali batang Syafiq yang kembali tegang itu. Aku menatap sepuasnya wajah Shafiq yang kacak itu.Kemudian aku melihat Syafiq sekali lagi memancutkan air maninya yg banyak.Aku semakin ghairah dan hayunan ku semakin laju dan tidak lama selepas itu,aku melepaskan semua air maniku ke dalam punggung Syafiq.Aku terus memeluk tubuhnya dan membiarkan batangku didalam lubang punggungnya
sehingga aku yakin tiada lagi sisa air mani bertakung di cendawanku.Aku kemudian menarik keluar batangku dan begitu banyak air maniku terkumpul di dalam kondom.Aku terjaga dari lenaku dan jam sudah menunjukkan jam 10.00 pagi.Aku membersihkan seluruh tubuh Shafiq yang penuh dengan kesan tompokan air mani termasuk di celah punggungnya.Selepas aku memakaikan kembali pakaiannya,aku terus mengubah tempat tidurku di atas lantai dan kembali terlena.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.