Fazreen sudah mula menanggalkan kesemua pakaiannya seperti yang aku arahkan.Wajahnya kelihatan cukup malu ketika ini.Dia hanya berdiri di hadapanku dengan hanya memakai spender berwarna biru berjenama DIESEL.Aku meminta dia menghampiriku dan aku mula meramas batangnya.Benjolan kecilnya tadi lama kelamaan menjadi bengkak selepas aku meramasnya dengan manja.
Aku mula melucutkan spendernya hingga ke paras lutut.Dalam keadaan berdiri aku mula melancapkan batangnya mengunakan KY Gel. Mengigil tubuhnya menahan kesedapan lancapanku.Saat dia memancut,aku menghulurkan mulutku dan menelan kesemua air maninya.
Wajah Fazreen pula seolah olah puas selepas memancutkan benihnya.Pil perangsang yang aku larutkan ke dalam air minuman Fazreen tadi seolah olah telah memberikan kesan pada dirinya.Dia kini kelihatan cukup berpeluh,mungkin tubuhnya berasa amat panas.Batangnya kini masih tegang meskipun baru sahaja tadi aku memancutkan air maninya.Aku mula menanggalkan kesemua pakaianku dan mengajak Fazreen baring di atas katil bersebelahan denganku.Dia seolah terkejut melihat saiz batangku yang besar dan tebal itu.
Aku dan Fazreen kini menjilat batang diantara kami berdua dalam posisi 69.
Pil perangsang itu sememangnya memberi kesan yang besar kepada remaja berusia 17 tahun itu.Dia mula memberikan kuluman yang enak pada batangku sehingga aku merintih kesedapan.Batang Fazreen yang bersaiz 5 inci itu juga aku hisap dan kulum.
Sesekali aku turut mengemam dan menjilat telurnya.Ternaik naik punggung Fazreen menahan kenikmatan sambil mengeluarkan rintihan kesedapan.Aku bangun dan memberikan ciumanku kepada Fazreen.Lidah kami berdua saling bertautan kemas sambil meramas batang masing-masing.Aku menyerang leher Fazreen sambil menghempap badannya.Fazreen mula meramas punggungku.Sesekali jari nakalnya mencucuk lubang punggungku.Aku tahu apa yang dia mahukan.Aku hanya mengangguk sambil melemparkan senyuman.
Fazreen mula memicit botol KY Gel dan mula mencalitkan pelincir itu di lubang punggungku.Fazreen hanya mahu baring dan meminta aku memanjatnya.
Setelah batangnya bersedia,dengan perlahan aku menurunkan punggungku ke arah batangnya.Aku mula menghayunkan punggungku dan
Fazreen merintih kesedapan.Dalam masa yang sama aku menjilat putingnya dan dia pula memelukku dengan erat.Tarian punggungku ke dalam batangnya semakin laju.Kami berdua semakin ghairah.Kedengaran bunyi telor Fazreen sahaja ketika ini,
keseluruhan batangnya telah pun berada di dalam lubangku.
"Erm cikgu sedap cikgu,laju lagi cikgu"rintih Fazreen ketika itu.Ternyata batangnya sedang merasai kesempitan lubang punggungku.Ketika ini aku sudah dapat merasakan batang Fazreen berdenyut dan hampir mencapai klimaks.Aku terus mencium bibirnya dan dia terus memancutkan air maninya ke dalam lubangku.Lidah kami masih bertautan saat itu sehingga semua air mani Fazreen dilepaskan ke dalam lubangku.
Aku meminta Fazreen mengulum batangku untuk menegangkannya kembali.Aku kemudian mengarahkannya bersedia dalam posisi doggie dan dia hanya menurut.Dia ada memberikanku KY Gel tetapi aku menolak.Aku lebih puas dapat menghenjut punggungnya menggunakan air maninya yang terpancut tadi.
Aku menekan perlahan lahan batangku ke dalam lubang Fazreen.Dia mengadu kesakitan dan aku meminta dia bertenang.Ini merupakan kali pertama lubang punggungnya ditutuh oleh seorang lelaki,sudah pastilah dia merasa kesakitan.Apatah lagi apabila dia perlu menerima kehadiran batangku yang bersaiz 7 inci ini.
Apabila batangku telah separuh memasuki lubangnya,aku melajukan
hayunanku.Fazreen menjerit dengan begitu kuat sekali.Mujurlah aku memasang tv dalam suara yang kuat.Aku terus melajukan hayunanku,tangan Fazreen sudahpun memegang besi katil dalam keadaan mengigil kerana menahan kesakitan.Aku menampar punggungnya kerana berasa sangat ghairah.Air najis dan aroma busuk dari punggung Fazreen telah pun keluar.Aku mengabaikannya dan memperhebatkan lagi dayunganku sehingga aku dapat merasakan tangan Fazreen menolak pinggangku tanda untuk berhenti.
Aku tidak peduli,aku terus mengunci tangannya dan melajukan dayunganku.
Akhirnya air maniku memancut ke dalam lubang punggungnya dan kami berdua menjerit kepuasan.
YOU ARE READING
GURU 2017
RomanceMERUPAKAN TAHUN PERTAMAKU BERGELAR WARDEN SECARA TETAP. PENGALAMANKU MERATAH TUBUH PELAJARKU SENDIRI DENGAN BERMACAM HELAH DAN CARA. DIINSPIRASIKAN DARI KISAH BENAR.